Vraag Shoutbox!

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.994
Punten
113
Leeftijd
65
Ik heb de Shoutbox thans gedeactiveerd; mochten er veel stemmen kommen dat die weer actief moet worden, dan hoor ik dat wel.

vanschagen

Vaak hier
Lid geworden
5 mrt 2017
Waarderingsscore
108
Punten
43
Leeftijd
74
ok dan weten we dat dan kom ik enkel nog op piep als ik problemen heb,jammer hoor.

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.994
Punten
113
Leeftijd
65
@vanschagen is de shoutbox voor jou feitelijk essentieel?
Zo ja, dan wil ik een en ander heroverwegen.

Ad Becude

Bekend gezicht
Lid geworden
29 nov 2018
Waarderingsscore
369
Punten
63
Leeftijd
72
In het begin vond ik de shoutbox wel leuk, je kunt er gewoon kleine berichtjes kwijt. Maar om er hele conversaties te houden?
En om alléén maar goeiemorgen en welterusten te zeggen, dan heb ik het wel gezien. En Bertus...we zitten nu eenmaal niet de hele dag achter de computer om te kijken of er iemand in de schoutbox is.

toska

Gewaardeerd lid
Lid geworden
28 aug 2016
Waarderingsscore
129
Punten
63
Leeftijd
56
Website
www.games4you.be
ik zou deze gewoon laten staan zijn leden die geen problemen en met die chat met elkaar in contact kunnen blijven? iedereen is natuurlijk niet verplicht om daarin te reageren, ik heb ook een chat zelfs 2 en daar word aardig in gekletst.
maar het is jou keuze uiteraard

vanschagen

Vaak hier
Lid geworden
5 mrt 2017
Waarderingsscore
108
Punten
43
Leeftijd
74
nou nett als Ad zegt enkel voor mogge te zeggen en wachten tot iermand wat terug zegt,vind ik dus niks.
Ik had verwacht dat de chat gezellig kletsen was ,maar Abraham laat maar zitten dan hoor.

Dotchiejack

Gevestigd lid
Lid geworden
23 mei 2018
Waarderingsscore
227
Punten
43
Een Chat is niet aan mij besteed, maar dat is persoonlijk.
De opmerking uit # 14 door vanschagen stuit me tegen de borst.
Ik kom alleen als ik problemen heb is niet de bedoeling van een forum dacht ik, het omgekeerde is eerder waar,elkaar helpen.
Moest iedereen zo reageren blijft alleen Abraham54 over om problemen op te lossen, want de anderen komen alleen als ze problemen hebben.

Ad Becude

Bekend gezicht
Lid geworden
29 nov 2018
Waarderingsscore
369
Punten
63
Leeftijd
72
Voor mij hoeft de shoutbox echt niet weg. Als iemand zomaar iets leuks te melden heeft, prima...en leuk als je daar een reactie op krijgt, maar daar moet het dan bij blijven.
En iedereen is vrij om er gebruik van te maken....toch.

vanschagen

Vaak hier
Lid geworden
5 mrt 2017
Waarderingsscore
108
Punten
43
Leeftijd
74
zo is dat hoor en ieder zijn ding,ik zit de hele dag op pc.
Facebook,whatsapp,google Piep,mail,Skype, enzo en dan ver de hobby's maar ik hou het wel in de gaten verder hoor,was een beetje CRU om te zeggen dat ik enkel hier ben voor problemen.

Laatst bewerkt:

Dotchiejack

Gevestigd lid
Lid geworden
23 mei 2018
Waarderingsscore
227
Punten
43
K

Kate

Het is net zoals Ad zegt: die box zit me niet in de weg, maar ik schrijf er niet meer op. Maar wie er aardigheid in, heeft, gaat zijn gang maar. Maar je moet het niet als een verplichting gaan voelen.

Bovenaan Onderaan