Schoonmaak programma.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anjo
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 2246

Anjo

Medewerker
Lid geworden
22 apr 2017
Waarderingsscore
224
Punten
43
OS
Windows 10; Windows 11 ; Zorin 16 en 17, Android 14 en 15
AV
Microsoft
FW
in KPN modem
Ik heb jaren Auslogics boostspeed gebruikt, maar ze vragen tegenwoordig $ 60 voor een licentie voor 3 PC's voor 1 jaar.

Dat begroot me een beetje want heb vroeger CCleaner gebruikt en dat deed t ook aardig.

Welk programma is aan te raden?

Dat zijn van die zogezegde wondertooltjes die beweren door hun opruimtooltje te gebruiken, je PC sneller te maken, en naderhand wel eens voor grote problemen zouden kunnen bezorgen zoals een beschadigt register .

Ja, en?
Ik zit niet te wachten op dit soort opmerkingen, die zijn me genoeglijk bekend maar IK heb er jaren plezier van gehad.
De prijs verhindert om een nieuw progranmma te kopen, maar vraag naar een redelijk functionerend freeware alternatief.
Net als heel veel gebruikers ontbreekt mij de kennis om een register te gaan opschonen etc.

Hoi Anjo,
Gebruik al jaren Clean Master ,meestal een keer per week en soms het register met CCleaner.
Info lees je hier
Mvg
d'anvers

Ashampo WinOptimizer 14 is gratis als volledige versie te krijgen.
En het programma installeert in de Nederlandse taal.

Er zijn nog een kleine 40.000 pakketten beschikbaar.
Bij de eerste setup van de installeerder dien je de licentie te activeren - daarbij kom je op de website van Ashampo Nederland - geef daar jouw e-mailadres in en klik op bevestigen.

In jouw e-mailprogramma of webmail vind je nu de ashampo e-mail.
Klik daarin op op blauwe veld met "Klik hier".
Vervolgens opent een nieuw venster met daarin de licentie code.
Kopieer die en plak die in de regel van de setup en voltooi de installatie van Ashampoo WinOptimizer 14.

WinOptimizer bevat veel onderdelen met ook een schoonmaker - in vergelijking met veel ander tools is Ashompoo tool vooral ook veilig te gebruiken.

Download: Vollversion: Ashampoo WinOptimizer 14
Klik daar op de knop
Download Vollversion
Vollversion Ashampoo Winoptimizer 14,
in het volgende venster neem jij de bovenste optie en in het laatste venster komt dan de download beschikbaar en gaat een video afspelen!

Kijk, dat ashampoo is meer mijn ding, 6 licenties voor versie 15 voor €20.
Bedank allen.

Anjo, waarom moet jij €20 betalen als Abraham het gratis krijgt?

Anjo, waarom moet jij €20 betalen als Abraham het gratis krijgt?

Anjo is voor de nieuwste versie gegaan en mogelijk heeft hij ook voor andere PC's een licentie gekocht.
Laten we wel zijn € 20,00 is niet zo veel.

De versie 14 is gratis te verkrijgen zolang de voorraad ervan aanwezig is.

Het is ook netjes wat Ashampoo doet.
Nieuwe versie is uit en dan is op een gegeven moment de oude versie gratis te krijgen.
Zo kan je ook aan goede software komen!

Wat Abraham zegt , klopt helemaal Kate.
De versie 14 is gewoon werkend te krijgen, maar toen ik naar de update aanbieding keek zag ik dat 1 licentie voor versie 15 nu € 9,99 kost.
EN een uitbreiding met 5 gezinslicenties komt ook op € 9,99.

Kan ik dus voor € 20 op 6 computers dat programma draaien en dat is een koopje. Neem aan dat versie 15 langer ondersteund wordt dan versie 14.
Als ik software meer dan 1 maal per maand gebruik koop ik dat meestal.

Het is ook netjes wat Ashampoo doet.
Nieuwe versie is uit en dan is op een gegeven moment de oude versie gratis te krijgen.
Zo kan je ook aan goede software komen!
Inderdaad heel netjes, zouden meer software makers moeten doen toch.
In de tijd dat ik nog fotografie les mee gaf,gebruikte we Helicon Filter die deden dat ook.
Mvg
d'anvers

Daar hebben jullie een goed punt! Je staat er niet bij stil, maar het is het waard om er op te letten!

De licentie voor Ashampoo WinOptimer 14 verloopt niet!

Dat is dan beter geregeld als bv Auslogics, daar moet je na een jaar weer betalen.

Is dat bij hen met elke licentie, Abraham?
En heb je enig idee van de ondersteunings termijn?

De ondersteuning - daar heb ik zelf geen ervaring mee, maar die zal lopende dat het een actueel programma behelst, goed zijn.
En ja - voor jou geldt ook dat de licentie eenmalig is, dat is nu eenmaal Ashampoo.

Zo kan ik na inloggen bij Ashampoo, bij alle licenties komen die zij mij in de loop der tijd voor software hebben gegeven.
En dan maakt het niet, uit of de software die ik wil vrij schakelen al weer jaren oud is.

Kreeg net dit

We really want you to see for yourself what this powerful optimizer can do for your PC's performance!

For the next 48 hours only we'd like to offer you this double deal: get 30% off BoostSpeed AND grab McAfee Internet Security, the program trusted by the world's top 50 banks, for just $9.95 (a savings of over 85%).

Click here to save 30% on BoostSpeed and get McAfee Internet Security for under $10!

Het kán dus goedkoper dan de 60 dollar die eerst gevraagd werd.

Daar bij ashampoo heb ik al veel software aangekocht, die de moeite waard waren ben daar al zeer goed gekend en al veel euro,s achtergelaten.Maar ben daar mee gestopt je kan niet blijven aankopen.

Zo vind ik zelf erg leuk af en toe een popup venster te krijgen van AVG met de melding "Uw pc zit vol met rommel".
Is gewoon reclame natuurlijk, want hoezo kan de antivirus, die mijn Windows schoon heeft verklaard toch melden dat mijn pc vol met rommel zit.

Automatisch kan een antivirus software dit niet, maar de technologie maakt dan het dan wel mogelijk? als je hem handmatig laat zoeken naar rommel, zal hij inderdaad dat wel vinden. Van ccleaner krijg je toch ook geen melding dat je pc met zoveel % rommel zit? enkel krijg je een melding dat er een nieuwe update is, dus daar geloof ik ook niet erg in?

Automatisch kan een antivirus software dit niet, maar de technologie maakt dan het dan wel mogelijk? als je hem handmatig laat zoeken naar rommel, zal hij inderdaad dat wel vinden. Van ccleaner krijg je toch ook geen melding dat je pc met zoveel % rommel zit? enkel krijg je een melding dat er een nieuwe update is, dus daar geloof ik ook niet erg in?

Waarom doet AVG dat? Om de simpele reden dat TuneUp door AVG is gekocht en ook de AVG Free bevat daar onderdelen van in de hoop dat je dan het Tool gaat aankopen!

Van ccleaner krijg je toch ook geen melding dat je pc met zoveel % rommel zit?
Wel als je de Pro versie van CCleaner gebruikt... ;)

59da003b4a4a7-ccleaner_bewaking.png

Het gaat dan om tijdelijke bestanden en dergelijke.
Standaard staat in CCleaner Professional de Systeembewaking ingeschakeld. Je kunt natuurlijk het een en ander wijzigen: pas waarschuwen wanneer er 1.000 MB aan rommel op staat; niet waarschuwen, maar automatisch verwijderen; die hele systeembewaking uitschakelen enz.

Ook bij een gratis antivirus als Avast Free kun je zulke meldingen tegenkomen, maar om gebruik te kunnen maken van de opruimfunctie zul je dan eerst de betaalde versie moeten aanschaffen van Avast.

Terug
Bovenaan Onderaan