Schijnbaar wordt onze regering wanhopig

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reacties
4.435
Reaction score
950
Punten
243
Website
www.satellitefun.org
Ondemocratisch is het niet, want de regering besluit gezamenlijk, dus met een democratische meerderheid.
Verder ben ik het met grotesmurf eens, niet goedschiks dan maar kwaadschiks.

Alleen vind ik een algehele horecasluiting voor 4 weken toch wel streng.

CapSparrow

Bekend Lid
Lid geworden
12 jan 2017
Reacties
222
Reaction score
124
Punten
43
Leeftijd
49
Website
www.ruudpaap.nl
Gezien mijn werk ben ik het helemaal niet eens met alle besluiten die er genomen worden (ik werk op schiphol)
Wij hebben, als dochter van de KLM, behoorlijk last van alle maatregelen die er worden getroffen.
Ook de reorganisaties die plaatsvinden zijn best heftig te noemen.
Qua gezondheid etc vind ik het prima.

Ik zit dus in een tweestrijd :D

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reacties
4.435
Reaction score
950
Punten
243
Website
www.satellitefun.org
Dat probleem heeft de horeca dus ook, tweestrijd. Mijns inziens is het nu wat te streng en ook onrechtvaardig.
Kijk een hotel mag haar eigen gasten wel bedienen in haar restaurant.
Daar is natuurlijk wel wat voor te zeggen, maar als dat mag, waarom mogen dan gewone restaurants niet onder strikte voorwaarden open?
Zo denk ik dat er wel meer plekken zijn, misschien ook bij jullie, waar best nog wel het een en ander mogelijk is onder voorwaarden.

Gewoon helemaal alles dicht voor 4 weken is lang en er is nu 1 week voorbij en vooralsnog lijkt het nauwelijks of geen effect te hebben. Dus kan me heel goed voorstellen dat er bij veel mensen een tweestrijd heerst.

Rubensky

Moderator
Team lid
Lid geworden
4 aug 2016
Reacties
2.618
Reaction score
305
Punten
213
Tot nog toe lijken de nieuwe maatregelen niet het gewenste effect te hebben. Mijn inziens zit het probleem echt bij de mensen zelf, gezien het feit dat de meeste besmettingen thuis plaatsvinden. Maar ook dat niet iedereen in quarantaine gaat na een positieve testuitslag.

Rubensky

Moderator
Team lid
Lid geworden
4 aug 2016
Reacties
2.618
Reaction score
305
Punten
213
Inderdaad. Ook de zin van regels is soms lastig te doorgronden. Het verkoop verbod van alcohol na 20:00 uur is zo'n regel. Want, als je een feestje wil bouwen dan kan je de kratten bier ook voor die tijd halen.

grotesmurf

Bekend Lid
Lid geworden
17 jan 2020
Reacties
527
Reaction score
271
Punten
63
Als IEDEREEN zich nu eens 3 weken aan de regels houd ipv te zeuren zijn we al een stuk verder en
dan ook geen uitzonderingen,niet voor de jeugd,niet voor de kerk.

En hou op met het neuzelen over de grondwet en of het eerlijk is !!!

Een avondklok zou ook niet zo gek zijn

Bovenaan Onderaan