Schalkhaar een warme ochtend

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 121
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 481
Gisteren kon ik het niet opbrengen om erop uit te gaan door de warmte. Vanmorgen dus gelijk maar gegaan, ik werk immers toch thuis, dat kan later ook, dus camera mee, en wandelen met de camera mee, oef wat warm en plakkerig.
De zweetdruppels zaten op mijn camera. Ik had eigenlijk niet verwacht dat er nog iets bruikbaars bij zat, maar ik ben met de foto van de dubbele klaproos erg blij. En ja, we mogen niet naar de Aldi! volgens de schrijver van deze tekst op het wegdek.

@Roxmarie - knap hoor - ik vind de hitte hopeloos.
Afgelopen woensdag middag zelf naar het Roessingh geweest, het was fijn de patiënt in goede doen te hebben gezien; maar de hitte deed mij te vroeg weer naar huis gaan!

Was het in het revalidatiecentrum het Roessingh zo warm? Het is ook vreselijk die warmte, maar niets naar buiten de hele dag was slecht bevallen. Net even iets in het huishouden gedaan, poeh de ventilator voor mijn neus druppeltjes vallen langzaam naar beneden net als mijn bril.

Binnen was redelijk koel, maar toen we naar buiten waren gegaan om te roken, was ik daarna niet in the mood.

Dan krijg je inderdaad een klap in je gezicht, van koel naar warm en terug

Dat klopt.

Terug
Bovenaan Onderaan