• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Gezondheid 'Schaarste testmaterialen dreigt, producten verdwijnen naar het buitenland'

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.847
Reaction score
4.947
Punten
113
Leeftijd
67
Er is al zoveel te doen geweest met de pcr-tests om Corona wel of niet vast te stellen.
En nu zal er schaarste ontstaan, omdat testmateriaal naar het buitenland verdwijnt..
Dat betekent in mijn ogen, dat er elders meer voor wordt geboden!
Het fijne ervan zal nog wel in de openbaarheid komen, wordt hopelijk vervolgd.

Senso

Bekend Lid
Lid geworden
9 nov 2020
Reacties
149
Reaction score
61
Punten
28
Er is geen enkele sprake van schaarste. Dit zeggen bedrijven om de prijzen op te drijven. Dat betekent in mijn ogen, naar mijn mening, dat het hier om criminelen gaat.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.847
Reaction score
4.947
Punten
113
Leeftijd
67
Winstbejag kan inderdaad criminineel zijn!

Bovenaan Onderaan