Nieuws Samsung Galaxy Z Flip

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
2.069
Punten
113
Leeftijd
66
Samsung heeft vandaag de Galaxy Z Flip geïntroduceerd om Apple pijn te gaan doen!
De Samsung Galaxy Z Flip heeft een scharnier zoals notebooks dat hebben, daardoor kan het scherm in alle standen
gezet worden. Het is bedoeld als opvolger van de mislukte Fold serie.

De introductie ging gepaard met een zeer originele introductie video.

De telefoon bevat ook een 1.1 inch OLED-cover display dat meldingen belicht wanneer het toestel gesloten is.
Gebruikers kunnen erop tikken om direct naar de app te navigeren zodra u deze weer uitklapt.

De Z Flip weegt 183 gram en is afhankelijk van een 64-bits octacore processor, 8GB RAM en 256GB opslagruimte.

Toch hebben duizenden klanten en critici vreselijke herinneringen aan de Galaxy Fold, en dus
gebruikte Samsung de gebeurtenis om een aantal van de beschermende eigenschappen van
de nieuwe telefoon te benadrukken, zoals een stofdicht scherm en verbeterde scharnieren.

Natuurlijk zal een telefoon geen smartphone zijn zonder camera, en de Z Flip heeft er drie:
aan de voorkant is er een 10-megapixel F2.4 selfie camera, en aan de achterkant is er een
dual-camera systeem met een 12-megapixel ultrabreed en een gewone 12-megapixel
groothoekcamera.

Samsung hoopt dat de Z Flip eindelijk een serieuze uitdaging wordt voor Apple in de VS en
andere westerse markten waar de Cupertino tech gigant domineert.
Samsung blijft de grootste smartphonefabrikant ter wereld, waardoor het bedrijf niet veel
opties heeft voor verdere groei.

De prijs zal naar verwachting om en nabij de 1360 euro liggen.

Rubensky

Moderator
Team lid
Lid geworden
4 aug 2016
Reaction score
160
Punten
63
Er is overigens nu een prima Fold product op de markt. Duur en nog niet alles is perfect. Dus wel echt een eerste generatie product, maar wel heel tof. Er zijn ook lovende reacties genoeg te vinden.

Ergo, zo geflopt is hij nou ook weer niet. Zeker niet als je bedenkt dat ze als een van de eerste met een operationeel product op de markt zijn gekomen.

DonWoozy

Moderator
Team lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
228
Punten
43
Eigenlijk weet ik nog niet zo goed wat ik er van moet denken. Sowieso ben ik benieuwd hoe zoiets er nog uit ziet na 2 of 3 jaar. Ik ben vrij sceptisch om eerlijk te zijn.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
449
Punten
83
Lijkt me niet zo betrouwbaar, omdat het toch steeds dubbel klapt. Een als ik een tablet wil, koop ik die wel apart.

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
2.069
Punten
113
Leeftijd
66
Enige recensies:

Rubensky

Moderator
Team lid
Lid geworden
4 aug 2016
Reaction score
160
Punten
63
Het wordt ook overal gezegd het is een eerste generatie product. Dit soort producten moet dezelfde weg afleggen als de smartphone heeft gedaan.

Bovenaan Onderaan