Samsara

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Samsara is een documentaire waar de makers 5 jaar aan gewerkt hebben en is in 2011 uitgebracht.
De opnames werden gemaakt op 70mm film.
Deze documentaire is een lust voor het oog, maar helaas - via YouTube zijn alleen een aantal onderdelen uit deze documentaire te vinden.
Een kleine keuze uit onderdelen die wel via YouTube te vinden zijn.

Samsara: Intro and Myanmar​

Samsara - 2011 - Guns scene​

Complete Athan (SAMSARA)​

Thousand-Hand Guan Yin (Samsara)​

Samsara 2011 - Humans ?​

Samsara 2011 - Jail​

SAMSARA food sequence​

SAMSARA de Ron Fricke​

Samsara Mandala​

Helaas zijn er maar 2 van die filmpjes te zien (de rest is geblokkeerd wegens auteursrechtschending). Maar degene die we kunnen zien zijn gewoonweg PRACHTIG !!! Ik was de trailer ooit al eens tegen gekomen. Die Ron Fricke is een kei in zijn vak.

Alle video's zijn te bezichtigen hoor.
Ik weet niet waarom je er maar twee kan zien.
Ik kan er ook maar twee bekijken, de rest is geblokkeerd voor het land waar ik woonachtig ben . Maar ik zie dat ArtstudioG ook een Belgisch inwoner is .

Reden van blokkering : Deze video bevat content van ARP selection , die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land .

Ach je, die verdraaide rechten van media.
Je wordt er niet vrolijk van!

Wat je kan proberen is dan in de video op het YouTube embleem te klikken - dan ga je naar YouTube en misschien heb je daar dan wel de rechten!

Zeer indruk wekkende, zeer verschillende filmpjes. Disciplines op hoog kunst niveau, en op een niveau waarvan, ik huiver.
En filmpjes waarvan ik denk, wat een krankzinnigheid!

Zeer indruk wekkende, zeer verschillende filmpjes. Disciplines op hoog kunst niveau, en op een niveau waarvan, ik huiver.
En filmpjes waarvan ik denk, wat een krankzinnigheid!
Die documentaire is een lust voor het oog,
Vijf jaar is er aan gewerkt en laat dus exclusieve beelden zien, deels kunstuitingen, beelden die je niet beter wetende ook als krankzinnig kan aanduiden, omdat wat anderen op deze wereld doen, omdat er beelden zijn in Samsara, welke mogelijk niet conform jouw wereldbeeld zijn.
Dat alles maakt deze documentaire juist daarom een lust om naar te kijken.
Want is het niet geweldig dat je beelden ziet die je nog nooit gezien hebt?
Onze wereld zit vol met verrassingen.

Iedereen mag van mij leven, zoals hij of zij, dat voor ogen heeft. Zolang mij en de ander, die vrijheid ook wordt gegund!
Als jij met * conform jouw wereldbeeld* bedoeld, zoals ik vind, dat het moet zijn, is dat geen juiste conclusie.
Maar bij sommige onderwerpen heb ik toch behoorlijke bedenkingen!

Terug
Bovenaan Onderaan