Russian Engineering Masterpiece: Kerch Strait Bridge

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 11
  • Weergaven 862
Wat zal er een moed voor nodig zijn om aan een dergelijke constructie te beginnen! En je moet er niet aan denken wat er daarna door je heen gaat als zo'n ontwerp in werkelijkheid op de cm precies geplaatst gaat worden. Zou er bij een dergelijke gigantische operatie wel eens iets mis zijn gegaan? En wat dan, vraag ik me af!

Als je het totale verhaal hebt meegekregen, hebben ze eerst alles in een testlab uitgedokterd.
De Russische natie wordt door velen in het westen nog steeds als achterbaks gezien, vooral ook omdat ze vaak niet beter weten!

Ja, ik geloof best dat dit eerst goed getest is, voordat ze er aan begonnen. Maar blijft overeind mijn gedachte dat het in een testlab allemaal goed kan gaan, maar er komt toch een moment dat je aan zo'n werkstuk gaat beginnen. En dan heb je moed nodig en je moet overtuigd zijn van je kunnen.

En ik heb toch echt eens iets gelezen over een stuk brug dat 15 cm te kort was en niet tussen de wachtende delen paste. Dat bedoel ik dus: zou er bij zulk soort giga-operaties nooit iets mis gaan, want juist bij deze grootte kun je je dat niet veroorloven. En wat zouden ze dan weer moeten bedenken om toch te slagen? Zou er al een plan B klaar liggen?

Ik ben ook even het spoor bijster wat dit te maken heeft met het als achterbaks beschouwen. Ik zie alleen maar een fantastische en geslaagde operatie.

Crimean Bridge Nears Completion AHEAD of Schedule - It Will be Open for Summer

Crimean Bridge Construction Unearths Massive Greek Archaeological Treasure

Wij hebben ook goede bruggen, maar we hebben niet zulke grote nodig! En ik weet ook niet of Rutte dan komt kijken als het klaar is. Deze Russische brug is prachtig, maar het zou me toch een heel goed gevoel geven als ik er overheen was!

Onze Rutte ernaar toe?
Je weet toch dat de westerse regeringen nog steeds van mening zijn dat de Krim geannexeerd is?

Want de Krim - daar was het om te doen in 2014!

heel oud is het verhaal hoe in Rusland een autoweg gebouwd werd: ze beginnen aan twee kanten. Als ze elkaar missen wordt het een vierbaansweg, als ze elkaar tegemoetkomen een tweebaansweg.

Die bruggen, zoals zo veel al tegenwoordi worden onder controle van computers enz. vervaardigd.

Die bruggen, zoals zo veel al tegenwoordi worden onder controle van computers enz. vervaardigd.

Haha, nee Abraham, ik wilde Rutte niet naar Rusland sturen, hoor. Ik bedoelde dat hij vast niet kwam kijken als wij hier een grote brug zouden bouwen, want dan kwam er wel een minister of zo.

En jouw opmerking over bouwen onder controle van computers deed me denken aan een spreuk die ik hier vandaag op een tegeltje zag staan: "Een vergissing maken is menselijk, maar als je er een puinhoop van wilt maken heb je een computer nodig!"

Terug
Bovenaan Onderaan