RunDLL fout

Ferre

PCS Lid
Lid geworden
7 aug 2021
OS
Windows 10 Home 64-bit
AV
Windows 10
FW
Windows 10
Goede middag,

Sedert enkele dagen krijg ik een melding van Windows 11 dat er een probleem is opgetreden tijdens het starten van ``C:\Users\Ferre.Boedt\AppData\Local\ConnectObject\TutitMotion\MWHD9wsHGamiag.dll``
Kan de opgegeven module niet vinden.

Zo te zien start en werkt Windows normaal maar de melding komt na iedere opstart terug.

Reeds geprobeert een systeemherstel te doen met een datum van voor de melding maar dat lukt niet, daar krijg ik ;
Systeemherstel is niet voltooid.
Details: Systeemherstel kon het originele exemplaar van de map niet uitpakken vanaf het herstelpunt.
Bron: %ProgramFiles% Windows App
Doel: Appx Staging
Er is tijdens Systeemherstel een onbekende fout opgetreden (0x80070445b).

U kunt systeemherstel opnieuw proberen uit te voeren en een ander herstelpunt kiezen (heb ik gedaan en zonder resultaat). Als deze fout zich opnieuw voordoet kunt u een geavanceerde herstelmethode proberen.

Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen.

Bij voorbaar dank,

Ferre

Ik vermoed dat een virusscanner iets heeft opgeruimd. Heb je toevallig een melding gehad van een virusscanner dat hij iets verwijderd heeft?

Als ik namelijk google op die dll kan ik helemaal niets vinden, wat heel vreemd is, want daar is altijd wel wat over te vinden.

Open taakbeheer eens en ga na het tabblad opstarten: (rechtsklik op de taakbalk, taakbeheer)

taakbeheer.jpg

Rechtsklik nu op de balk met "Naam", "uitgever", enz.. Uit het lijstje wat dan verschijnt selecteer je de onderste "opdrachtregel"

In de kolom "opdrachtregel", die net verschenen is, staat daar een tussen die "C:\Users\Ferre.Boedt\AppData\Local\ConnectObject\TutitMotion\" bevat?

Zo ja, rechtsklik deze dan eens en kies "uitschakelen" Herstart de computer om te kijken of de melding terugkomt.

Laatst bewerkt:
Het is een volkomen onbekende dll, die de foutmelding geeft.

Doe daarom een scan met Malwarebytes MBAM:

Terug
Bovenaan Onderaan