• Welkom
    PiepComp Support is een modern en gezellig forum; ons devies is snelheid en geen reclame!

De regering heeft vanwege het “coronavirus” werknemers aangeraden om thuiswerker te worden, wij bieden derhalve een "computer APK" aan.

Wordt ook lid! Computer APK

Roadmap voor dit forum

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
16.339
Reaction score
2.879
Punten
113
Leeftijd
66
Roadmap voor dit forum.

a) Binnen twee maanden van nu ga ik het Plus abonnement bij Antagonist opwaarderen naar Pro, wat de snelheid van het forum ten goede zal komen.

b) Daarna zal eerst het nieuw bedoelde standaardthema afgemaakt gaan worden en dan als nieuw gastthema beschikbaar komen.
Eerste snelheidstest gaven al aan, dat dit thema snel zal zijn, voor zowel desktop als mobiel internet.​
c) Volgend jaar zal dit forum tegen de afloop van het huidige contract bij Antagonist verhuizen naar een andere host, waarbij de verwachting is,
dat dit forum alleen daardoor al flink aan snelheid zal winnen.​

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
16.339
Reaction score
2.879
Punten
113
Leeftijd
66
Mogelijk dat een en ander in een stroomversnelling komt.
Ik heb bij de nieuwe host inmiddels de vraag neergelegd, ingeval zij mijn domein willen verhuizen, hoe lang dan dit forum uitgeschakeld zal moeten zijn.

De regsitrar waar dit domein geregistreerd is, geeft aan dat een domeinverhuizing een kleine vijf dagen kan duren.

macguy

Apple freak sinds 2014
Lid geworden
3 sep 2017
Reacties
2.551
Reaction score
902
Punten
113
Leeftijd
23
@Abraham54 wanneer wordt forum uitgeschakeld ?

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
16.339
Reaction score
2.879
Punten
113
Leeftijd
66
Vooralsnog hoeven de leden van dit forum niet bang te zijn, dat dit forum binnenkort gesloten zal zijn in verband met een verhuizing.
Als de andere host shared hosting heeft zoals Antagonist, dan is een verhuizing alsnog mogelijk in de toekomst.

Maar, indien de shared hosting nog op de ouderwetse manier is, waarbij virussen van de ene website op de andere website kunnen overspringen, dan blijven we hier en gaan we de definitief naar het Pro abonnement.

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
16.339
Reaction score
2.879
Punten
113
Leeftijd
66
Ik heb iets heel moois op de Vimexx website gevonden!

Het gaat hierbij dan om Plus.

De bijbehorende jaarprijs is volgend jaar geen probleem, nu nog wel.

Uiterlijk 12 augustus 2020 zitten we op een Plus Performance Server.
Dat zal dit forum een snelheid geven, waarvan we nu alleen nog dromen kunnen.

Verder wacht ik nog op antwoord op een nieuwe vraag die ik bij Vimexx gesteld heb.
Indien die vraag positief beantwoord wordt, dan is de kans aanwezig dat we dit jaar nog naar Vimex gaan, naar een normaal abonnement.
En anders blijven we tot uiterlijk 12 augustus bij Antagonist met een van Plus naar Pro opgewaardeerd abonnement.

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
16.339
Reaction score
2.879
Punten
113
Leeftijd
66
Vanavond maak ik mijn eerste contract bij Vimexx aan.
Wat dat verder gaat inhouden, laat ik nog weten.

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
16.339
Reaction score
2.879
Punten
113
Leeftijd
66
Vimexx is betaald en ik plan dan wel donderdag, dan wel vrijdag op het nieuwe adres actief te zijn.

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
16.339
Reaction score
2.879
Punten
113
Leeftijd
66
Even de roadmap nieuw leven inblazen.

We zitten alweer een paar maanden bij Vimexx en dat heeft dit forum goed gedaan.
Verder is mij gebleken dat het aanpassen van de Doh Royal stijl minder tijd benodigde, dan ik eerst hiervoor had ingeschat.

Een eerste resultaat is de PCS Royal Blauw stijl, welke alweer een tijdje in te stellen is.

Maar er is een behoorlijke progressie ontstaan met het aanpassen en verfraaien van de stijl.

Daarom ook dat ik op 15 dan wel 16 december aanstaande twee nieuwe PCS Royal stijlen met kerstheader zal introduceren.
Te weten PCS Royal Blauw en PCS Royal Modern Blauw.

Verder zullen zowel de huidige PCS Royal Blauw alsmede PCS Modern als ook PCS ModernZ naar de "stijlenhemel" verplaatst worden en niet meer beschikbaar zijn.

Verder beoog op ik het zelfde moment de Shoutbox weer actief te maken.

V

Verwijderd lid 304

Guest
Heel veel werk maar daar zie jij niet tegen op. Ik ben erg benieuwd naar de kerst header! Succes!

DonWoozy

Moderator
Team lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reacties
640
Reaction score
371
Punten
63
Lekker bezig!! Ik ben ook wel benieuwd naar de kerst header.

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
16.339
Reaction score
2.879
Punten
113
Leeftijd
66
Geduld gevraagd.
Sinterklaas is het land nog niet uit en er schijnen al veel mensen helemaal in de kerststemming te zijn...

erikdenhouter

Vaak hier
Lid geworden
9 aug 2019
Reacties
836
Reaction score
210
Punten
43
Leeftijd
63
Sinterklaas begon bij AH op 1 september, en nog voordat de Sint zijn verjaardag viert ligt in die winkel ook al de eerste kerstmaaltijd met alle toeters en bellen. De echte party-poopers.

Ook benieuwd naar de Kerstheader, vooral omdat ik geen idee heb wat daar mee bedoeld wordt.

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
16.339
Reaction score
2.879
Punten
113
Leeftijd
66
Ook benieuwd naar de Kerstheader, vooral omdat ik geen idee heb wat daar mee bedoeld wordt.
Dat is iets wat traditie wordt op dit forum, de header voorzien van een plaatje, om iedereen in kerststemming te brengen.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
1.770
Reaction score
825
Punten
113
Goed bezig, ben benieuwd naar het kerst thema