ReplyASAP - app dwingt ontvanger te antwoorden

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 augustus 2016
Waarderingsscore
6.973
Punten
113
Leeftijd
70
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender
FW
Windows Firewall
Wanneer de zoon niet op berichten van zijn vader reageert, bevriest zijn smartphone.....

Nick Herbert in Engeland heeft een App genoemd ReplyASAP geprogrammeert, waarmee hij zijn zoon dwingen wil, om snel op berichten van zijn vader te reageren.

Zodra zoonlief dan een bericht van zijn vader ontvangt, gaat er een alarm af, dat pas uitgaat als het bericht gelezen is.
Het ontvangen bericht zorgt er ook voor, dat de op dat moment actieve app onderbroken wordt.
Het alarm laat zich zelfs horen indien het geluid in de smartphone is uitgeschakeld.

De ReplyASAP is al voor Android apparaten verkrijgbaar - een versie voor iOS zal in de komende weken ook beschikbaar komen.

De App zelf is gratis, maar door het gebruik ervan ontstaan er wel kosten.
De reachties in de Playstore lopen uiteen.
Volgens veel gebruikers zitten er fouten in de app.
Bovendien laat de app zich makkelijk uitschakelen - bijvoorbeeld door de internetverbinding te deactiveren.

Nou, dat is me de app wel! Echt een voor de versterking van de vader-zoon relatie.

Als vader heel erg ziek is en hij wil zijn zoon op de cruciale momenten horen, dan ga ik er wel in mee. Maar voor elke andere reden vind ik het wel een moeilijk geval. Er zullen toch wel situaties zijn, waarin de zoon zijn vader verwenst, het bericht even gauw leest en daarna een andere bezigheid weer opvat. Weet vader veel! En.......nee, zo'n vader weet inderdaad niet veel.

Wie vindt er nu zo iets uit! Vast iemand waarvan de vader al overleden is, zodat hij zelf buiten schot blijft. En dat bevriezen: hm. Lekker in de zomer, maar koud aan je handen in een sneeuwbui.

Nu maar wachten op de app, waardoor de telefoon van zo'n vader gloeiend heet wordt en langzaam verdampt. Leve de vaders die nog een gewone druktelefoon naast hun stoel hebben staan!

Leve de vaders die hun kinderen wel de vrijheid geven die ze nodig hebben
Toevallig ben ik er eentje van.

Terug
Bovenaan Onderaan