Rens

Rensk

PCS Lid
Hallo medegebruikers,

Ik ben Rens en ik zit al jaren achter de computer het is mijn hobby, en van mijn hobby is het ooit mijn werk geweest.
Samen met een kennis zijn we toen in 1965 een computerzaak begonnen, ik deed daar van alles voorbeeld, assembleren, installeren, repareren, inkopen, verkopen, etc etc. Dus op Windows kon ik me goed redden met problemen. Maar nu ben ik met pensioen 66 jaar en ga genieten.

Heel verstandig dat je gaat genieten, Rens! Daar heb je nu tijd voor! Maar het is fijn dat jouw hobby nog ten goede kan komen aan Piep! Veel plezier bij alles wat je gaat doen, thuis of hier!

Hallo Rens,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
nogmaals hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Hoi Rens, welkom op het forum:
zijn we toen in 1965 een computerzaak begonnen
Vergis je jezelf hier niet 20 jaar? In 1981 kwam namelijk pas de eerste IBM PC uit en vanaf 1971 met de Apple 1 en 2 en Commodore enzo. Computerzaken zoals jij ze beschrijft kwamen pas zo rond 1985 op.

(haha) sorry dat hebt je als je ouder wordt dan vergis in een aantal jaren 1995 Black Tiger.
Mijn eerste computer die kocht ik was in 1985 dat was een Atari 128 meen ik.

Laatst bewerkt:
@Rensk ik werk nog met mijn eerst laptop die ik voor kocht voor school 8 jaar geleden. en met Win7 en daarna naar Win10. die ga ik binnen 1 maand vervangen door nieuwe laptop

Macguy, let er wel op als je een nieuwe notebook koopt, dat erop het moederbord een M2 aansluiting opzit.
Zodat je bijvoorbeeld een Samsung 960 EVO kan plaatsen Lezen 3200 MB/s - Schrijven 1500 MB/s die heb ik ook in mijn computer zitten.
Je weet niet hoe snel alles gaat, geen spijt van.

Macguy, let er wel op als je een nieuwe notebook koopt, dat erop het moederbord een M2 aansluiting opzit.
Zodat je bijvoorbeeld een Samsung 960 EVO kan plaatsen Lezen 3200 MB/s - Schrijven 1500 MB/s die heb ik ook in mijn computer zitten.
Je weet niet hoe snel alles gaat, geen spijt van.

voor mij geen Windows meer ik ga binnen 1 maand naar MAC-OS gaan een MBP kopen

Terug
Bovenaan Onderaan