Release Candidate 1

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
XenForo heeft met grote blijdschap aangekondigd dat de XenForo 2.0.0 Release Candidate is uitgebracht.

Vanavond zal ik het bestaande testforum updaten!

Dan zal het niet lang meer duren voordat de ondersteunde versie uit gaat komen. Zelf wacht ik daar op voordat ik ga upgraden.

Allees draait soepel.

Maar ik wacht eerst nog met het updaten van dit forum totdat Arty's Frameworkengine klaar is.
Daarnaast is het ook afwachten hoe snel gebruikte add-ons vernieuwd worden.

Je weet toch wel dat je kan inloggen?

Gouwepeer heeft voor een daverende verrassing gezorgd.
Voor de XenForo 2.0.0 Release Candidate heeft hij een Nederlandse vertaling gemaakt.
Inmiddels is het testforum dan ook in de Nederlandse taal te bewonderen.

Helaas ben ik er nog niet aan toe gekomen om het admin gedeelte volledig te vertalen, maar dat hoop ik binnenkort voor elkaar te gaan krijgen :)

Een vraag aan jouw wat betreft de sidebar: Nieuwste berichten heb jij Laatst geplaatst genoemd.
Ik kan niet vinden waar dat te veranderen naar Nieuwste berichten; kan jij dat wel?

Een vraag aan jouw wat betreft de sidebar: Nieuwste berichten heb jij Laatst geplaatst genoemd.
Ik kan niet vinden waar dat te veranderen naar Nieuwste berichten; kan jij dat wel?
Ik zal vanmiddag even op de laptop kijken, ben nou op mijn smartphone online.
Dan kan ik gelijk aangeven hoe ik de vertaling heb aangepakt.

Ik heb even snel op mijn mobiel gezocht:
De tekst die aangepast moet worden staat in widget.latest_posts in frases.
Zelf klik ik op "zoek frases" en plak daarna de bestaande tekst in het vakje van "Tekst Bevat:". Hierna klik ik op Translate waarna ik alle overeenkomsten kan aanpassen.

Terug
Bovenaan Onderaan