• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Android Regelmatig te weinig ruimte

Veng

Bekend Lid
Lid geworden
18 dec 2017
Reacties
533
Reaction score
78
Punten
28
Website
relatie-voeding-gedrag.nl
"Maar als ik een bericht krijg van het ziekenfonds en ik open die, dan komt die in mijn Word app te staan."
Kan het zijn dat het bericht een attachement van je email is en dat je dus de mailtjes moet wissen om van die files af te komen!

drive33

Bekend Lid
Lid geworden
20 aug 2018
Reacties
233
Reaction score
15
Punten
18
Leeftijd
60
Nee dat had ik nog niet. Maar ik ben nu gaan kijken en als ik op de 3 puntjes klik, zie ik wel "verwijder" staan, maar als ik bepaalde documenten wil verwijderen, krijg ik de melding dat ik de hele app documenten verwijder. Maar dat wil ik dus niet. Ik wil kunnen selecteren welke documenten ik verwijder.

abbs

Security Analist
Team lid
Lid geworden
3 jun 2017
Reacties
1.337
Oplossingen
1
Reaction score
261
Punten
83
Leeftijd
55
Hallo,

Als je OneDrive op een pc opent kan het dan?

drive33

Bekend Lid
Lid geworden
20 aug 2018
Reacties
233
Reaction score
15
Punten
18
Leeftijd
60
Geen idee. Mijn man en ik hebben 1 pc die we moeten delen. Ik kom er niet zo vaak op.

ShadyAngel

Gewaardeerd Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reacties
2.258
Reaction score
890
Punten
113
Leeftijd
61
"Files by Google" is een handige app om de smartphone op te ruimen. Ik ben er nog geen beperkingen mee tegen gekomen en is heel makkelijk in gebruik.

Veng

Bekend Lid
Lid geworden
18 dec 2017
Reacties
533
Reaction score
78
Punten
28
Website
relatie-voeding-gedrag.nl
Over het algemeen win je niet zo veel ruimte door documenten te wissen, of je moet er wel heel veel hebben. Meeste ruimte wordt ingenomen door app's als Skype, Whatsapp, Maps enz.
Overigens slaat Whatsapp ook alles lokaal op. Als je veel foto's of video's uitwisselt gaat dat ook hard.

"WhatsApp opschonen: foto’s, video’s en bestanden verwijderen
Na een tijdje kan WhatsApp steeds meer opslagruimte op je smartphone innemen. Ga maar na: als de lolbroek van de groeps-app dagelijks een viral video deelt, loopt het na een jaartje behoorlijk op. Dus wat ga je doen bij ruimtegebruik? WhatsApp opschonen!

Open WhatsApp en ga naar Instellingen. Druk dan op Data- en opslaggebruik en in dit scherm druk je op Opslag in gebruik. WhatsApp toont je nu een lijst van gesprekken die de meeste ruimte in beslag nemen. Druk op het gesprek waarvan jij de bestanden wilt verwijderen. Je ziet nu hoeveel ruimte het gesprek per type multimedia inneemt. Dus hoeveel MB aan foto’s dit gesprek bevat. En aan video’s, GIF’jes, gesproken documenten en andere documenten. Wil je dit verwijderen? Druk dan op Beheer… en selecteer het soort bestanden dat je wilt verwijderen. Door op Wis te drukken worden de geselecteerde bestanden verwijdert. WhatsApp opschonen als een pro!"

Laatst bewerkt:

abbs

Security Analist
Team lid
Lid geworden
3 jun 2017
Reacties
1.337
Oplossingen
1
Reaction score
261
Punten
83
Leeftijd
55
Geen idee. Mijn man en ik hebben 1 pc die we moeten delen. Ik kom er niet zo vaak op.
Heb je al eens "Apparaatonderhoud" uitgevoerd.

Klik op Instellingen > klik Apparaatonderhoud > klik Nu optimaliseren.

Anders is idee ShadyAngel een goede optie.

Bovenaan Onderaan