Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vraagje aan de experten hier, is deze website
Nuttig om website te testen op veiligheid ...of is het weer larie en en apenkool?zelf wel paar test gedaan!
Hoor het graag.
Mvg
d'anvers
Toch nog klein vraagje...
Wat beteken die letters die ze geven?
Denk dat A plus het hoogste is, ook al website gezien met F rood...moet je daar best weg blijven dan?
Mvg
d'anvers
Het is de kwaliteit van de SSL-verbinding die een website heeft.
Als het certificaat verlopen is - ja dan kan je die website wel bezoeken - maar echt veilig inloggen is er dan niet bij - dat zal jouw webbrowser dan normaal gesproken ook aangeven.
Word die in Firefox geblokkeerd met als mededeling
Beveiligde verbinding mislukt
Fout tijdens het verbinden met mijndossier.rrn.fgov.be. SSL-peer kon niet onderhandelen over een acceptabele set beveiligingsparameters. Foutcode: SSL_ERROR_HANDSHAKE_FAILURE_ALERT
De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.
Wanneer ik dan naar ssllabs ga om het certificaat te controleren lijkt dit OK en niets aan de hand te zijn .
Deze pagina kan niet worden weergegeven
Schakel in Geavanceerde instellingen TLS 1.0, TLS 1.1 en TLS 1.2 in en probeer opnieuw verbinding te maken met https://mijndossier.rrn.fgov.be. Als dit probleem zich blijft voordoen, wordt er voor deze site mogelijk gebruikgemaakt van een protocol of coderingssuite als RC4 (koppeling voor informatie) die niet wordt ondersteund. Dit wordt als onveilig beschouwd. Neem contact op met de sitebeheerder.
Ergers snap ik het ook allemaal niet(ben ook niet van de slimste in die materie)
Zie ben nu in Windows gelijk welke website met groen slotje..ga met muispijltje op groen slotje staan.
Dan komt die melding geverifeerd door AO Kaspersky Lab(kaspersky is wel AV).
Doe ik het zelfde in Linux ja komt er totaal iets anders zo als let's encrypt en andere die ik nu niet van buiten weet.
Tja dit gaat boven Corneel zijn petje...
Mvg
d'anvers
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.