PST-map verplaatst of verdwenen?

Najsnarf

PCS Lid
Ik merk dat de pst-map met Outlook-gegevens die normaal zit in de C-schijf:

5b6a9717e1477-pst.jpg

daar niet meer zit. Kennelijk ergens anders, maar hoe krijg ik dat weer terug geplaatst?

Kijk eerst eens in Mijn documenten en dan Outlook bestanden.

Heb je een back-up teruggezet of de map Documenten verplaatst?

Daarom had ik het plaatje ook gepubliceerd: C>Gebruikers>mijn naam>Documenten>Outlook bestanden = leeg.
Maar: nu zie ik dat ze in "Documenten"zitten. Ook heb ik gevonden op een MS-website hoe je dat eventueel kan veranderen.
(Gezien het feit dat ik nogal eens zit te hannesen met de pc heb ik wel een reserve-pst nodig!)

Dan kopieer je die gehele map naar een veilige lokatie en dan zet je er geregeld de nieuwste PST erin.
De gehele map Documenten staat in mijn notebook echt niet in Windows maar op een andere partitie op de SSD.

Ik had al meteen gedoe (nu) bij openen Outlook dat ik mijn wachtwoord moest invullen. Benieuwd of dat zo blijft. Mijn deskundige zoon die mij online wel eens helpt is helaas met vakantie. we zien wel.

nee, mijn werk-pc. maar ik heb een reserve HD, en dan nog een oude HP-Compaq met SSD die het zo nodig prima doet.
Nog afgezien van een reis-laptop en een laptop voor een clubje dat ik zo'n beetje onderhoud.

dat "onderhouden slaat dus op de laptop, en niet op het clubje. Er had moeten staan: "en een laptop voor een clubje DIE ik zo'n beetje onderhoud".

Terug
Bovenaan Onderaan