Prullenbak

• Onderwerp starter Onderwerp starter Najsnarf
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 590
Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

PCS Lid
Lid geworden
5 aug 2016
Waarderingsscore
396
Punten
83
OS
W11pro
AV
MBAM en Windows
Als ik iets weg gooi zie ik dit:
5b0cf6dbc3f46-No.001.jpg

na een paar keer klikken lukt het wel, maar vreemd is het wel.

Start het opdrachtprompt als administrator en toets het volgende in: chkdsk E: /f Druk vervolgens op Enter. Wacht tot de bewerking is voltooid en herstart de computer.

was effe weg vandaag. Opdracht uitgevoerd; moest nog iets bevestigen met "Y", maar na opstarten hetzelfde ding. Ik ga ondertussen maar een systeemherstel toepassen.
Inmiddels systeemherstel naar een paar dagen geleden uitgevoerd: geen succes.
Het volgende wat ik kan doen (morgen) is een recente kopie installeren en opstarten.

Laatst bewerkt:
"Open cmd met administrator rechten.
Kopieer deze tekst: rd /s c:\$recycle.bin
Plak met de rechtermuisknop de kopieer tekst achter > in cmd.
En dan enter

Wanneer je wordt gevraagd het verwijderen te bevestigen, typt u Y en drukt u op Enter om te bevestigen
Het bericht "De map is niet leeg" wordt mogelijk weergegeven in het opdrachtvenster. Negeer dit bericht. Het heeft te maken met het creëren van een nieuwe map. De bestanden zijn verwijderd.

Sluit cmd en de laptop opnieuw opstarten. "

Bovenstaande heb ik voor je op google gevonden. Het is het proberen waard, nietwaar?

antwoord van cmd (als administrator geopend) : kan het bestand niet vinden.

vervolg 07.15 u: de C schijf vervangen door een recente kopie van "C". Voor alle zekerheid het pst-bestand van Outlook voordien even gestald op een andere schijf en die weer geimporteerd, zodat alles nu weer normaal gaat. Het opstarten van de prullenbak ook. Probleem aldus opgelost.

En daar gaat het maar om, nietwaar? Gefeliciteerd, dat heb je handig gedaan!

Mooi. Topic gaat op Opgelost.

Die oudere HD 3,5" inmiddels verwijderd. Topic mag nu echt op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan