prognostiek frankrijk-nederland

• Onderwerp starterVerwijderd forumlid 98
  • Startdatum
  • Reacties 4
  • Weergaven 453
V

Verwijderd forumlid 98

Guest
Mijn is 3-1
Maar ga zeker kijken...niet naar de belgen vandaag:cool:

Snap ik! Als de Belgen het net zo goed doen als tijdens de EK hockrey (zowel de vrouwen als de mannen)...............:p:cool:

Grapjas jullie hebben hockey uit gevonden:).Vrouwen was beetje buiten verwachting de finale spelen!
Mannen dat was anders eerst 5-0 winnen ...dan verlies ja kan gebeuren zeker.
In voetbal zijn we nu eindelijk eens beter(ietsje) ...maar die gouden generatie heeft nog geen platte prijs gepakt!!!
Normaal als je met derde rang trainers naar tornooi gaat...zo als de heer Wilmots(goede voetballer geweest)...als trainer totale nul!
Kansen die ze hebben gehad op WK/EK om heel mooi resultaat neer te zetten ...ja komen die nog terug?
Wilmots uitleg naar ontslag,ja maar we waren daar toch...ja hij liegt niet ze waren daar einde verhaal!
Martinez nu ,ja het licht is hij niet vind ik,als je top speler uit je selectie verwijderd zo als radja nainggolan omdat hij eens rookt en ...Maakt wel het schoon weer bij AS Roma.Radja is een street kid...was trouwens buurtbewoner van mij!
Johan rookte ook...voor mij nog altijd beste voetballer ooit!
Tussenstand 1-0
Mvg
d'anvers

Ik heb er totaal geen vertrouwen in.
Er zat in de eerste helft geen enkele dynamiek in het elftal.
Het is gewoon weer hetzelfde liedje zoals altijd.
De KNVB is als een kip zonder kop en dat al weer een paar jaar.
En men heeft helemaal niet toegewerkt naar een nieuw team maar blijft kouwen op de oude garde.
En waarom Bas Dost niet en die Jansen die niet aan spelen toekomt wel het vertrouwen heeft van de bondscoach ontgaat mij volkomen.

Inderdaad jullie hebben ook een probleem,maar er is niet echt meer talent nu op het moment.
Maar blijven gaan met de ouwe garde is geen oplossing ..Dost en Jansen voor mij ook goede voetballers.Zelfs bij mijn lieveling ploeg spelen goede hollanders!Vormer/Denswil
Ja de bond is hier juist het zelfde,pas nieuwe voorzitter gekozen 76 jaar spreekt geen letter Nederlands...snappen wie het snappen kan ...ik niet!
Mvg
d'anvers

Terug
Bovenaan Onderaan