Problemen met opslaan

• Onderwerp starter Onderwerp starter ynna
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 1123
Status
Niet open voor verdere reacties.

ynna

PCS Lid
Lid geworden
18 sep 2017
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
38
Als ik een download heb en die wil ik opslaan krijg ik de melding dat het bestand niet kan worden gevonden. Kan het dan niet opslaan.
Als ik een eigen document wil opslaan krijg ik ook de melding niet toegestane wijzigingen geblokkeerd. Wat moet ik doen?

Het eerste waar ik aan denk is dat die download wel eens kan besmet zijn met één of ander virus en door de beveiligingssoftware werd verwijdert .
Gaat het om een beveiligd document ?

Hallo yanna,

Kijk eens of het volgende lukt:

Download de
577bf0efb8088-FRST.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links naar het bureaublad.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie
RunAsAdmin.jpg
Als administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Als je het Downloaden via je pc niet lukt zet via een andere pc de tool FRST op een USB-stick en plaats die USB-stick in deze pc.
Open de USB-stick en voer dan FRST uit.

Ik kan scannen als ik daar toestemming voor geef maar hij slaat het niet op. Krijg tijdens het scannen al een melding dat niet toegestane wijzigingen worden geblokkeerd. Andere pc heb ik niet meer en usb ook niet

Hallo,

Welke virusscanner gebruik je, en hoe is dit probleem ontstaan?

Windows defender en is zomaar begonnen een paar weken geleden. Misschien heb ik iets verkeerd ingesteld?

Hallo,

Doe het volgende eens:

Klik links onder op Start > open de instellingen > kies Bijwerken en beveiliging.
Kies dan 'Windows beveiliging' vervolgens 'Virus- en bedreigingsbeveiliging', en tenslotte 'Bescherming tegen ransomware'
Zet daar het schuifje uit.

Herstart je pc en kijk of je dan nog die meldingen krijgt, zo ja maak een een printscreen van zo'n melding.

Schuifje op uit gezet en ik kan nu alles weer opslaan.

Bedankt voor je hulp!

Hallo,

Dat is mooi dan hoef je geen verdere stappen meer te ondernemen.
Als je wilt weten hoe dit ineens is gekomen dan is dat door een update dus schijf deze oplossing op want het kan gerust nog wel eens gebeuren.

Oké, ga ik doen, thnx!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan