Problemen met Office 2010 opnieuw installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Najsnarf
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 6
  • Weergaven 931

Najsnarf

PCS Lid
Lid geworden
5 aug 2016
Waarderingsscore
394
Punten
83
OS
W11pro
AV
MBAM en Windows
Dat heb ik in het verleden al talloze keren gedaan zonder probleem. Nu kwam er alsmaar een mededeling na installatie en openen om gegevens, wachtwoord etc. in te vullen een mededeling dat de Imap-server de verbinding verbroken had.
Zelfs de hele Outlook-installatie verwijderd en opnieuw gedaan.
Die mededeling was niet weg te krijgen, anders dan via taakbeheer de Outlook afsluiten.. Uiteindelijk voor deze laptop de internetverbinding (ook draadloos) onderbroken, en in plaats van Imap een pop3 ingesteld. Vervolgens kon ik nu wel het complete Pst-bestand importeren en alles werkt naar behoren. Toch vreemd: komt dit iemand bekend voor?

maar ik kon helemaal Outlook niet openen, pas na verwijderen van eerste adres en opnieuw instellen (met po3) ging het god. Het betreft een "vakantie-laptopje" dat ik niet dagelijks gebruik.

Het telkens herinstalleren van Office in Windows zal op den duur problemen geven in het Windows register.
Veel beter is het naar Start » Configuratiescherm » Programma's en onderdelen te gaan en dan op MS Office in de lijst te rechtsklikken en de optie Instellen te gebruiken.
Dan krijg je een Office venster met 3 opties.

Van welke E-mail provider maak jij gebruik? Misschien waren er daar problemen met de servers?

met zo'n Rechts klik zie ik alleen maar "verwijderen" of "wijzigen".
dagje later: inmiddels Windows 10 en Outlook 2010 opnieuw geïnstalleerd. Tot dusverre loopt alles normaal, alleen wel weer veel W 10 updates ophalen. Misschien dat het ná die 1709 mis ging? Mijn provider is KPN, maar ik dacht niet dat dat er iets mee te maken heeft

Iedereen zijn vrije keuze uiteraard, waarom neem je die van windows10 zelf niet (outlook.com) enkel je mail account instellen en klaar,ik persoonlijk geef daar geen euro meer aan uit heb hier outlook 2003 en die installeer ik met zonder moeite ook zoals powerpoint en words en andere die ik mee kan installeren en de activatiekey blijft geldig, een nadeel er zijn geen updates meer voor te vinden laat staan verkrijgen? met mijn antivirussoftware laat ik wel de inkomende en uitgaande emails controleren dus ook zonder updates mag je op die manier je veilig voelen.En deze outlook 2003 werkt op alles versies van windows (behalve uiteraard linux
dus ik begrijp niet dat je al problemen hebt met een versie die hoger is en wel updates ontvangt?

Terug
Bovenaan Onderaan