Probleem met PayPal eindelijk opgelost

Abraham54

Administrator
Staff member
Eerder had ik met Firefox geen enkel probleem om in te loggen op PayPal.
Als ik nu probeer in te loggen krijg ik de melding dat ze mijn identiteit niet kunnen controleren......

671a2a0376ab4-Screenshot_2024-10-24_at_13-00-36_PayPal.png

Via Microsoft Edge geprobeerd in te loggen en de SMS code proberen in te vullen - dat lukte niet, omdaat de hokjes verdwenen.

Vervolgens Opera geprobeerd vandaag en warempel, ik kwam weer in mijn eigen PayPal omgeving.

Dus voor PayPal gebruik voorlopig Opera.

Last edited:
Vreemd. Ik heb totaal geen problemen met Firefox.
Als jij dat zowel met Firefox alsook met Edge hebt, zou ik eens kijken welke addons je hebt of privacy bescherming plugin of zoiets in beide browsers. Want dat is vreemd te noemen.

Edge heeft maar één add-on en dat betreft uBlock Origin.

De add-ons in mijn Firefox gebruik ik al jaren.

Wellicht is er een storing geweest

Oh nee dat lijkt me onlogisch dat zoiets weken aanhoudt,ik doelde op PayPal.

Even getest op Firefox op mijn telefoon ik kom er gewoon in.

Net weer geprobeerd met FF en weer de melding "Het lukt niet om te controleren of jij het bent".

Het simpelste is dit om te testen is via de opties:
1. Cache en cookies wissen.

2. In de incognito/privé venster een browser te openen:
Firefox kies "Nieuw privévenster" openen.
Chrome kies "Nieuw incognitovenster" openen.
Edge kies "Nieuw InPrivate-venster" openen.

Werkt het dan wel ligt het aan een extensie.

Ik heb het geprobeerd met een private venster van Firefox, krijg weer dezelfde melding.

Ik hou het gewoon op Opera voorlopig.

Met alle add-ons uitgeschakkeld in het Privatevenster: nog steeds dezelfde melding.
Nogmaals, ik hou het voorlopig op Opera.

:unsure: tja, wat dat is de laatste tijd met Firefox, ik moet ook een andere browser gebruiken
om formulieren te kunnen openen, krijg doorgaand een melding met Recaptcha fout
en die gaat alleen weg door gebruik van een andere browser o_O

Add=block gebruik niet en uBlockOrigin waas uitgeschakeld in normale - en prrivate modus en dat haalde nietss uit.
mieren neuken over een naam ... . uitschakelen heeft hetzelfde effekt niet als verwijderen! kan wel een oplossing bieden A54. maar ja, " never mind ".

Heb zojuist gecontroleerd of ik in kon loggen op mijn PayPal met Firefox.
Ik gebruik ook uBlock Origin in Firefox; die laat ik altijd ingeschakeld en dat was bij mij geen beletsel. Ik kon inloggen. Ik maak wel gebruik van 2FA. Na inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord wordt er een zescijferige code naar mijn mobieltje verzonden. Die code moet ik daarna nog invoeren op de website en dan ben ik ingelogd. (ik zie in de startpost dat Abraham wel een code kreeg toegezonden, maar dat hij die niet kon invoeren. Dat is wel vreemd, ja)

Ik vond het ook wel vreemd dat ik daarna onderstaande e-mail van PayPal kreeg:

671b912c668eb-paypal_nieuw_apparaat.png

Hoezo nieuw apparaat? Ik maak weinig gebruik van PayPal, maar als ik er gebruik van maak, dan is het altijd met deze Windows 10 pc en met de browser Firefox.

Net weer geprobeerd met FF en weer de melding "Het lukt niet om te controleren of jij het bent".
Dan heb je dus echt een probleem op je PC lijkt het, of een account probleem op een of andere manier. Staat je VPN wel uit? Zet die anders eens aan en weer uit. Laatst lostte mijn moderator zo een probleem op. VPN stond uit maar bleef schijnbaar hangen en kwam daarom niet op enkele forums. Na aanzetten en weer uitzetten van de VPN was het euvel voorbij.

Ik heb de afgelopen weken diverse keren met Paypal gewerkt en er is niet een dergelijke storing.
En ik gebruik ook gewoon uBlock, maar die staat op paypal niet actief.

Ik lees wel dat meer mensen hetzelfde probleem hebben zonder aantoonbare reden.
Reddit staat er ook vol mee. Soms helpt het om support te contacteren, want het is wel vreemd dat het op meerdere browsers gebeurt.

Of Opera blijven gebruiken, maar het is wel ongemakkelijk lijkt me.

Ik vind jullie inbreng prima, maar ik heb alles al geprobeerd, ook alle extensies uitgeschakeld, daarna browser opnieuw opgestart en weer dezelfde melding met inloggen.

Drie onderdelen van Firefox verwijderd, prullenbak leeggemaakt en mijn computer opnieuw opgestart.
Daarna Firefox opnieuw geÄinstalleerd en opgestart.
Ben weer naar PazPal geaan, heb naam en wachtwoord ingegeven, moest een captcha oplossen en daarna kreeg ik weer dezelfde melding!

Vreemde zaak @Abraham54

Om te kijken of het bij mij in firefox werkt op de pc met windows 11, het maar even geprobeerd.

En na het krijgen en vervolgens invoeren van de SMS code zit ik gewoon in paypal.

Ik heb wel een paar extensies in Firefox, Ublodk, Bitwarden, Emisoft browser security en I don't care about cookies.

Ik hoef niet aan en/of weer uit te zetten.

Hopelijk een oplossing via paypal?
Zie Inloggen en beveiliging | PayPal NL

Back
Top Bottom