Najsnarf
PCS Lid
- Lid geworden
- 5 aug 2016
- Waarderingsscore
- 394
- Punten
- 83
- OS
- W11pro
- AV
- MBAM en Windows
Zo af en toe maak ik van de C-schijf een kloon. Voorheen met MiniToolP.W.,de laatste tijd met Aomei. Toch lukt het mij nu - ondanks herhaalde pogingen - niet : bij opstarten met die verse kloon (en de C tijdelijk ontkoppeld) de mededeling "kan Windows niet starten" (en nog een scherm vol tekst wit op zwart). In schijfbeheer:
en dan zie ik toch twee identiek ingedeelde schijven C en N. (beide zijn toevallig een Crucial SSD 240GB.
Wat kan er mis gegaan zijn en hoe kan ik dit oplossen? Met M.T.P.W. krijg ik een identiek resultaat en ik heb zelfs een eenvoudige duplicatot voor HD's, maar die laat bij opstarten van het kopiëren meteen een paars ledje zien i.p.v. een blauw ten teken dat er iets niet pluis is.
en dan zie ik toch twee identiek ingedeelde schijven C en N. (beide zijn toevallig een Crucial SSD 240GB.
Wat kan er mis gegaan zijn en hoe kan ik dit oplossen? Met M.T.P.W. krijg ik een identiek resultaat en ik heb zelfs een eenvoudige duplicatot voor HD's, maar die laat bij opstarten van het kopiëren meteen een paars ledje zien i.p.v. een blauw ten teken dat er iets niet pluis is.