• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Vraag Printer aankoop

ShadyAngel

Heeft veel posts
Lid geworden
12 sep 2018
Waarderingsscore
183
Punten
63
Leeftijd
60
Hier gebeurt het wel meer dat ze ineens een briefje in de bus steken alvorens aan te bellen. Als er al eens aangebeld word moet ik bliksemsnel aan de deur zijn of het pakketje is al vertrokken. Bij bpost gaat het dan naar de krantenwinkel dat is geen probleem maar postnl is een ander paar mouwen hier.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Waarderingsscore
113
Punten
43
Leeftijd
60
Interessant. Misschien moet je, samen met buurtgenoten, regelmatig een soort van klacht bij PostNL neerleggen want gelet op je laatste bericht en mijn ervaringen met 2 bezorgers van PostNL (vaste bezorgers) zijn juist het tegenovergestelde : uitstekend. Dat doet mij vermoeden dat het aan 'jouw' bezorger ligt. Het zijn (dacht ik) allemaal ZZP'rs dus de ene hoeft qua service niet persé hetzelfde te leveren als een andere.
Zelfs de tijdblokken die in de TenT mails worden genoemd kloppen in 99% van de gevallen.

ShadyAngel

Heeft veel posts
Lid geworden
12 sep 2018
Waarderingsscore
183
Punten
63
Leeftijd
60
Klopt helemaal van de bezorger. Vroeger had ik van postnl min of meer een vaste bezorger maar de laatste 2 jaar is het telkens iemand anders. Met die vaste bezorger toen had ik geen problemen. Als ik al eens niet thuis was ging ie naar de buren maar de huidige doen hier zelfs geen moeite meer voor. Gelukkig komt die meestal in de late namiddag en dan ben ik meestal thuis van mijn werk.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Waarderingsscore
113
Punten
43
Leeftijd
60
Oké helder, mogelijk zelfs reden te meer om te klagen want bij PostNL weten ze natuurlijk feilloos wie op jouw postcode levert en als de mannen en vrouwen regelmatig onderwerp van een 'klacht' zijn, tja wie weet, worden die Zzp'rs dan gekieteld om toch maar eens wat beter hun best te doen (op straffe van....).

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
386
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Het beleid is duidelijk gezien het antwoord van de klantenservice medewerker van PostNL.
Echter het verschil tussen beleid en uitvoering daarvan scheelt nogal En dat ligt inderdaad met name aan de bezorger(s) of misschien ook nog wel de locatie.
Met name de bezorgers. Ik heb er ook gesproken, waarvan ik blij ben dat die niet bij mij in de buurt werken, die ook duidelijk aangegeven gewoon geen zin te hebben in naar boven te lopen.

Het enige wat helpt zal regelmatig een klacht indienen zijn. Zoals Quandor ook al aangeeft zijn het veelal zzp'ers die de pakketjes doen, als die veel klachten krijgen dan dreigen ze ook vervangen te worden door een ander, dus die zullen dan eerder bereid zijn om toch maar het beleid te volgen zoals het hoort.

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Waarderingsscore
380
Punten
63
Inmiddels 2 klachten bij post.nl verder heb ik dankzij mijn lieve buren mijn pakket. Het zou vanmorgen tussen 9.40 en 11.40 bezorgt worden, geen bezorger gezien, dus om 13 uur maar eens post.nl gebeld, zouden ze tussen 12-18 komen, balen want ik moest naar de huisarts, dus dan komen ze natuurlijk net dan. En uiteraard was dit zo. Ik zal niet het hele verhaal uit de doeken doen, er ligt een klacht bij post.nl. En mijn printer doet het op mijn vaste pc, en na de laptop na wat gedoe. Die had er duidelijk meer moeite mee. Maar gelukkig gelukt. Wat een bakbeest zeg. Maar goed, ik kan weer printen.

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.986
Punten
113
Leeftijd
65
Wat een voeten in de aarde heeft dat gehad.
Maar jij nu blij.

Bovenaan Onderaan