- Lid geworden
- 2 aug 2016
- Waarderingsscore
- 7.049
- Punten
- 113
- OS
- Windows 11 Professional
- AV
- Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
- FW
- Windows Firewall
Ik las vandaag eerder op teletekst, dat Mark Rutte had gezegd, dat alle werkenden er op vooruit gaan.
Elders las ik op teletekst dat de laagstbetaalde werkenden er op achteruit gaan.
Hoe is een ander te rijmen?
Het staat natuurlijk leuker om te zeggen dat alle werkenden er op vooruit gaan, ook al weet je dus dat het niet waar is.
En er is een groep die echt erop achteruit gaat, de wajong'ers.
Krijgen straf omdat ze geacht worden om te kunnen werken, denk ik zo.
En de chronisch zieken hebben ook een menselijker premier nodig.
Rutte is ultimo de premier voor het groot kapitaal en een deel der werkenden.
Een weetje: rijksambtenaren zijn aan het rekenen geslagen hoe te kunnen bezuinigen op de huursubsidie.
Door vanaf medio 2018 de huursubsidie grens naar een 413 euro te zetten, zullen er mogelijk sociale minima ghetto's gaan ontstaan!
Dat alles voor een maximale bezuiniging van 600.000 euro op de huursubsidie vanaf 2020.
We hebben straks een regering die lang niet meer voor alle Nederlanders is.
Elders las ik op teletekst dat de laagstbetaalde werkenden er op achteruit gaan.
Hoe is een ander te rijmen?
Het staat natuurlijk leuker om te zeggen dat alle werkenden er op vooruit gaan, ook al weet je dus dat het niet waar is.
En er is een groep die echt erop achteruit gaat, de wajong'ers.
Krijgen straf omdat ze geacht worden om te kunnen werken, denk ik zo.
En de chronisch zieken hebben ook een menselijker premier nodig.
Rutte is ultimo de premier voor het groot kapitaal en een deel der werkenden.
Een weetje: rijksambtenaren zijn aan het rekenen geslagen hoe te kunnen bezuinigen op de huursubsidie.
Door vanaf medio 2018 de huursubsidie grens naar een 413 euro te zetten, zullen er mogelijk sociale minima ghetto's gaan ontstaan!
Dat alles voor een maximale bezuiniging van 600.000 euro op de huursubsidie vanaf 2020.
We hebben straks een regering die lang niet meer voor alle Nederlanders is.