PPTviewer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tineke41
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 14
  • Weergaven 1417

Tineke41

PCS Lid
Lid geworden
18 aug 2017
Waarderingsscore
2
Punten
18
OS
Windows 8.1
AV
Kaspersky
FW
Windows Firewall
Hallo, Onlangs heb ik apache open office geinstalleerd op aanraden van Abraham. Dat werkt perfekt, behalve de powerpoint. Ik kan daar wel een powerpoint in openen, maar als er muziek bij zit werkt dat niet. Ik heb toen MS Powerpoint geinstalleerd. Dat werkt 1 keer goed. Als iik bijv. een paar dagen later weer een powerpoint binnenkrijg krijg ik de melding "Office heeft een probleem gedetecteerd in dit bestand. Dit bestand wordt niet geopend om Uw computer te beschermen".
Ik moet dan powerpoint viewer weer deinstalleren en opnieuw installeren en dan kan ik m openen. Dat is wel omslachtig. Hebben jullie een andere oplossing? Lieve groetjes.

Moet ik dan open office eerst deinstalleren?

Dat hoeft niet hoor, beide programma's kunnen naast elkaar bestaan.
Maar mogelijk dat Free Office 2016 jouw voorkeur gaat krijgen en dan kan je Open Office alsnog verwijderen.

Ga het installeren en dan laat ik weten of het werkt.

Bij mij werkt het dus bij jou naar alle waarschijnlijkheid ook.

Nou................... hahahahaha heb een rare computer. Welke link kan ik beste gebruiken om te downloaden, staan er zoveel

Op het Windows Logo klikken!

Het duurt een poos, maar dan heb je ook wat. Abraham HET WERKT lol. Had natuurlijk eerst de verkeerde geinstalleerd. MS 2016 grrrrrrrrrrrr. Heel hartelijk dank weer voor je hulp. xxx

Tineke , je hebt een dia presentatie (ppt of pptx) en een dia voorstelling (pps of ppsx)
Als je een PPT(X) bestand opent kun je dia per dia bekijken en kun je de presentatie ook bewerken . PPS(X) is dan de voorstelling en kun je enkel bekijken .

Het is echt een heel leuk Office pakket, dat Free Office 2016.
Voor mensen die genoeg hebben aan drie standaard onderdelen zitten er echt goed mee.
Ook qua uitzien zijn er vele opties, met bijvoorbeeld grote pictogrammen in plaats van kleine en ga zo maar door.

En zo als ik al verwachtte, bij jou speelt Presentations Powerpoint ook af met muziek.
Veel plezier ermee, want Microsoft stopt geheel met de Wordplayer enz.
Met Free Office 2016 zit je dan goed.

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa Swake daar was ik ook achter gekomen. Duurt bij mij wat langer. Hahahaha. Bedankt voor de opmerking. En Abraham nogmaals bedankt voor het advies. Ik hoop er nog lang mee vooruit te kunnen.

Hebben jullie ook verstand van Macrium Reflect? Programma om image te maken van C: schijf.

Ons lid quandor heeft door eigen onderzoek ervaring opgedaan.

Dus dan kan ik op het forum een vraag stellen? Bij welk onderwerp dan?

In de sectie van jouw Windows versie kan je dat doen.

Terug
Bovenaan Onderaan