[POLL] Vervroegde update?

Ik heb zojuist het concept geschreven en hier de details:
- 3 pagina's met Arial 12pt inclusief witregels
- 1021 woorden waarvan 600 woorden enkel uitleg over memory management zoals ik het geïnterpreteerd heb
- 1 grote verandering en 3 iets kleinere
- 2 afbeeldingen

Aangezien de hoeveelheid is het misschien leuk om een vervroegde update te doen, en dat wat er deze maand voor 23 mei nog bijkomt ook te plaatsen als een aparte comment in het Mei 2018 topic. Wie is het eens?

correctie, 3 pagina's in word. Uitleg is beroerd. Dus...

Leuke poll. Ik koos voor optie 3. Later zag ik dat jij ook voor optie 3 had gestemd... :laughing:

Ik ben wel geïnteresseerd in wat jij aan het doen bent, maar ik betwijfel of ik het allemaal wel snap.
Geeft niets. Ik lees in mijn krant ook vaak dingen waar ik niets van snap, maar die ik toch wel interessant vind.

Van mij mag jij dat concept van 3 pagina's gaan plaatsen. Je loopt wel kans dat je de melding krijgt dat je het maximale aantal tekens in een post hebt overschreden. In dat geval moet je de tekst in stukjes gaan knippen en over een aantal posten gaan verdelen.

Of je voegt de complete tekst toe als bijlage. Dat zal wel lukken. De mensen die echt geïnteresseerd zijn, zullen dan wel de moeite nemen om die bijlage te openen.

Ik wil even melden dat deze poll vanavond om ~23.50 sluit. Ik gebruik de volgende manier van eruit komen als het gelijk staat, we hebben nu 1 voor en 1 tegen (en in totaal drie mensen die het grapje mee speelden, maar voor de duidelijkheid deze optie wordt niet meegeteld): Negatief * Positief = Negatief en dan zal er dus geen vervroegde update zijn.

Deze manier gebruik ik alleen bij gelijkstand. Anders zou het een beetje apart zijn, want dan zou er altijd een oneven aantal negatieve stemmen moeten zijn. Dus ja....

Je kan stemmen veranderen zolang de poll open is.

Niet vervroegd dus.

Terug
Bovenaan Onderaan