Poeh, poeh, je zelf voorstellen ;)

Thecla

PCS Lid
Daar ben ik niet echt een held in hoor. Gaat iedereen lezen wie of wat je bent en ik acteer toch liever op de achtergrond hoor. :joy: Nee hoor, geintje. Moet kunnen toch;)

Here I go...

Een vrouw, zoals de avatar laat zien. Best wel lang geleden geboren want de komende 7 september krijg ik mijn zesde kruisje. Maar nog steeds springlevend. Moeder van een zoon van 35 en een dochter van 31.
Ik frequenteer nog regelmatig trancefeest waarbij ik dan heerlijk een uur of 9, 10, 11 door haal en even de werkelijkheid ontvlucht. Heerlijk is dat.

Verder ben ik zeker geen middle of the road vrouw, ben ik best wel eigenwijs soms. Hoewel ik direct ben heb ik het hart op de goede plaats en heb ik HSP.

Wanna know more? Just ask.

Live long ans prosper (uit Star Trek)
Thecla

Hoi Thecla, voor dat je geen held bent in voorstellen, is het je toch uitstekend gelukt, hoor! En één troost: je hoeft het niet nog een keer te doen!
Ik heb even moeten opzoeken wat een trancefeest is (ligt aan mijn leeftijd!), maar nu ik het weet, vind ik het erg knap om dat gemiddeld 10 uur vol te houden. Daarna ben je misschien wel helemaal uitgeput, maar dat gok ik maar.

En dat je jezelf eigenwijs vindt, kijk dat is een eigenschap die me bekend voorkomt en die me ook wel aanspreekt! Pure ondervinding!

Hoi Thecla, voor dat je geen held bent in voorstellen, is het je toch uitstekend gelukt, hoor! En één troost: je hoeft het niet nog een keer te doen!
Ik heb even moeten opzoeken wat een trancefeest is (ligt aan mijn leeftijd!), maar nu ik het weet, vind ik het erg knap om dat gemiddeld 10 uur vol te houden. Daarna ben je misschien wel helemaal uitgeput, maar dat gok ik maar.

En dat je jezelf eigenwijs vindt, kijk dat is een eigenschap die me bekend voorkomt en die me ook wel aanspreekt! Pure ondervinding!

Nou Kate,

Ik weet niet wat jouw leeftijd is, maar ik hoor al geruime tijd bij de senioren wahahahahahah.

Uitgeput ben ik niet na zo'n trancefeest. Ik krijg daar energie van.

live long an prosper.

Thecla

Welkom Thecia , als ik goed gelezen heb zijn we van dezelfde generatie en geboortejaar , maar ben ik een paar maanden ouder dan jij (januari) .

Ik frequenteer nog regelmatig trancefeest waarbij ik dan heerlijk een uur of 9, 10, 11 door haal en even de werkelijkheid ontvlucht. Heerlijk is dat.

Leuk zeg , moest ik niet geplaagd zitten met reuma en artrose zou ik het zeker ook nog doen . Dus genieten maar !

Hoi beste Thecla, van harte welkom op dit forum en ik ben blij dat er nog senioren houden van trance music, mijn favoriet is Shogun maar andere artiesten kan ik zeker ook smaken.

View: https://www.youtube.com/watch?v=ojVz-EBA2rg

Shogun ken ik wel. Maar ik vind dat hij de laatste jaren minder draait. Maar goed dat doe Van Buuren ook. Die is veel te commercieel geworden. Dat was Corsten ook maar die is weer back to basic gegaan.

Momenteel ben ik echt van de psy trance, uplifting en 138 bpm.

Live long and prosper
Thecla

Nou Kate,

Ik weet niet wat jouw leeftijd is, maar ik hoor al geruime tijd bij de senioren wahahahahahah.

Uitgeput ben ik niet na zo'n trancefeest. Ik krijg daar energie van.

live long an prosper.

Thecla
Och Thecla, we schelen maar 18 jaar, want ik ben 78.
En soms denk ik dat een beetje minder energie me niet zou misstaan. Maar dit forum geeft me ook veel energie, hoor.

Hallo Thecla,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Hallo Thecla,

Leuk om jou hier ook weer tegen te komen.
Maar jij bent al een tijdje niet meer op het NCF geweest, dus dat is postief, want dan zijn er weinig tot geen computer problemen geweest. :)

Ps Hartelijk welkom hier!

Terug
Bovenaan Onderaan