PinkFloyd

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danvers
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 2274

Pink Floyd ontdekte ik eigenlijk pas echt een paar jaar geleden (ik kende een paar tracks via de Top 2000) toen ik cd's van mijn vriendin had overgenomen. Wat een prachtige muziek.

Wie kent van de Pink Floyd fans Adelbert von Deyen? ;)

Helaas is het volledige album niet meer op YouTube te vinden. Hieronder wel een prachtig stukje muziek....

Ik ken dit inderdaad niet, maar heb Pink Floyd eigenlijk een paar jaar geleden pas ontdekt door een vriendin van mij, die van de cd's af wilde van haar overleden man. Ik had de mogelijkheid om uit te zoeken, en heb alles wat er van Pink Floyd tussen lag, meegenomen. Maar dit kende ik nog niet, maar is prachtig. Leuk, om weer iets nieuws (wat mooi is) te leren kennen. Ook al is het oud.

Van Pink Floyd ben ik al fan van in mijn jeugd ,deze cd is voor mij beste wat ze ooit gemaakt hebben,brengt me ook in dromenland !

Vandaag eindelijk deze cd besteld, met nog een paar anderen, ik moet even geduld hebben, het komt uit Zweden, omdat 1 van de andere items van Zweeedse komaf is. Maar om verzendkosten uit te sparen, gelijk alles daar besteld, ook het nieuwste album van Josh Groban.

Terug
Bovenaan Onderaan