Phpbb updaten naar 3.3.9

pinokio

PCS Lid
Lid geworden
11 mrt 2022
Waarderingsscore
117
Punten
43
OS
windows11
AV
macfee internet security
FW
macfee firewall
Als er iemand zijn phpbb website gaat updaten, dan ga je daarna zien dat u portaal een witte pagina heeft of een error?Zit een klein foutje in de update en dit kan opgelost worden door deze fix te gebruiken, https://www.board3.de/viewtopic.php?f=72&t=11789
omdit te doen dien je even je taal op je site in engels te zetten, of tenzij je de code (regels) perfect kan vertalen naar dutch.
om de regels te zien klik links naast de taal op het+ teken

er zijn 2 extensies tot nu toe die problemen geven 1 board portal en 2 xmas extensie.

mvg

luc

Abraham54

Administrator
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
6.181
Punten
1.013
Leeftijd
69
OS
Windows 10 Professional
AV
AVG Internet Security + Malwarebyte Exploit
FW
AVG Internet Security Firewal
Als er iemand zijn phpbb website gaat updaten, dan ga je daarna zien dat u portaal een witte pagina heeft of een error?Zit een klein foutje in de update en dit kan opgelost worden door deze fix te gebruiken, https://www.board3.de/viewtopic.php?f=72&t=11789
omdit te doen dien je even je taal op je site in engels te zetten, of tenzij je de code (regels) perfect kan vertalen naar dutch.
om de regels te zien klik links naast de taal op het+ teken

er zijn 2 extensies tot nu toe die problemen geven 1 board portal en 2 xmas extensie.

mvg

luc
Kijk op het officiële phpBB forum voor de juiste oplossing:

pinokio

PCS Lid
Lid geworden
11 mrt 2022
Waarderingsscore
117
Punten
43
OS
windows11
AV
macfee internet security
FW
macfee firewall
ja dat zijn regels voor de update zelf vermoed ik? maar de fix die ik hier meld is enkel voor board portal en die link is me gegeven van een teamlid van phpbb.com, die gaat me toch niet de verkeerde geven vermoed ik toch?
en daarbij mijn probleem met portal is daarmee opgelost
met mijn andere extensies zijn er geen problemen te straks nog eentje geupload en geen probleem ondervonden en werkt perfect
enkel met board portal en xmas verder zijn er daar geen problemen hieromtrend vermeld

Abraham54

Administrator
Teamlid
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
6.181
Punten
1.013
Leeftijd
69
OS