PH connector, type nergens te vinden

Korrigan

6-tiger met gebreken.
Lid geworden
19 jan 2019
Reaction score
82
Punten
28
Leeftijd
64
Hallo,
Ik ben opzoek naar een connector voor mijn monitor van de beveilgingscamera van elro/smartwares.
De accu was aardig opgeblazen. Een nieuwe accu is onderweg. Nu zit aan de kabel van de accu een PH connector.
Ik heb er een paar besteld , echter deze zijn te klein. Op de afbeelding is de orginele de linkse . De kleine is een ph2
Op de orginele staat ph7. Echter kan ik die nergens vinden. Weet iemand waar ik op moet zoeken?
956

Bijlagen

Laatst bewerkt:

Abraham54

Admin
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
2.086
Punten
113
Leeftijd
66
Het is erg lastig inderdaad.
Het betreft de accu van de monitor?
Welk merk en type is die monitor?

Korrigan

6-tiger met gebreken.
Lid geworden
19 jan 2019
Reaction score
82
Punten
28
Leeftijd
64
Ja, dat klopt. Hij staat in de docking en zit dan op het net. De accu dient ervoor als je hem van de dockng haalt om bijv instellngen te wijzigen of opnames te bekijken. Maw hij werkt nu wel, alleen als je hem eruit haalt stopt ie.
In het uiterste geval gebruik ik de oude en verbind ik deze met de nieuwe draadjes. Effe solderen .

V

Verwijderd lid 198

Guest
Ik heb wel xh connectoren voor je. Het enige wat je wat je moet doen is ze dan aan beide zijden vervangen.
Kijk maar of je er iets mee kunt, dan stuur ik er een paar op.

Korrigan

6-tiger met gebreken.
Lid geworden
19 jan 2019
Reaction score
82
Punten
28
Leeftijd
64
Bedankt voor het aanbod. !!
Maar ik wil niet aan de printplaat gaan prutsen om te vervangen. Dat zou ik met de kleindere ook kunnen doen, daar heb ik de male en de female van.

ShadyAngel

Heeft veel posts
Lid geworden
12 sep 2018
Reaction score
198
Punten
63
Leeftijd
60
Ik had een tijdje geleden een gelijkaardig probleem met de stekkers van de koelfan van mijn IcyBoxen. Deze bleken telkens te groot maar bij AliExpress was er ééntje vermeld met de "mini" benaming en deze bleek gelukkig de juiste. Ik heb de originele kabel laten zitten en adapterkabeltjes besteld.

Bovenaan Onderaan