• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Peiling Peiling wie welk stijlthema gebruikt

Wie gebruikt welk stijlthema

• Totaal aantal stemmers
    17
  • Opiniepeiling gesloten .

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.834
Punten
113
Leeftijd
65
Het is de officiële XenForo stijl die al weer een paar jaar zo is.
Mocht het ineens anders op je overkomen, is er mogelijk iets met je ogen niet in orde, dan wel dat de monitorinstelling bij jouw te helder staat ingesteld?

Discovery Sjeng

Bekend gezicht
Lid geworden
13 jun 2019
Waarderingsscore
37
Punten
28
Leeftijd
63
Oef, en als je dan kleuren blind bent ? :cool:

gouwepeer

Vaak hier
Lid geworden
4 okt 2016
Waarderingsscore
168
Punten
43
Leeftijd
43
Website
www.gouwepeer.nl
Mocht het ineens anders op je overkomen, is er mogelijk iets met je ogen niet in orde
Ik ben benieuwd wat er mis is met mijn ogen, maar ik zie toch duidelijk verschil. Om het verschil uit te lichten heb ik van mijn vorige bijlage het betreffende stuk opgeslagen.
In de originele style staan "Onderwerpen" en "Berichten" (in de originele taal) naast elkaar. Op dit forum zie ik het in de kolom boven elkaar.
Mogelijk heeft het te maken met de beperkte schermresolutie van mijn laptop, maar het viel mij op zoals het nu staat.

edit: het ligt inderdaad aan mijn scherm. Met de nieuwe vertaling (van topics naar onderwerpen) gaat mijn laptop dit onder elkaar zetten om het passend te maken.

Bijlagen

Laatst bewerkt:

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.834
Punten
113
Leeftijd
65
Via jouw smartphone?

gouwepeer

Vaak hier
Lid geworden
4 okt 2016
Waarderingsscore
168
Punten
43
Leeftijd
43
Website
www.gouwepeer.nl
Via jouw smartphone?
Mogelijk heeft het te maken met de beperkte schermresolutie van mijn laptop, maar het viel mij op zoals het nu staat.

edit: het ligt inderdaad aan mijn scherm. Met de nieuwe vertaling (van topics naar onderwerpen) gaat mijn laptop dit onder elkaar zetten om het passend te maken.

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.834
Punten
113
Leeftijd
65
Ik zie het nu ook en ik heb er nog geen verklaring voor!

gouwepeer

Vaak hier
Lid geworden
4 okt 2016
Waarderingsscore
168
Punten
43
Leeftijd
43
Website
www.gouwepeer.nl
Mijn laptop heeft helaas geen full hd scherm, maar slechts 1366 bij 768 pixels. Ik heb op masterforum ook heel even "topics" in "onderwerpen" gewijzigd met hetzelfde resultaat. Mijn scherm is gewoon net iets te smal. Met een full hd scherm staat het wel gewoon goed.

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.834
Punten
113
Leeftijd
65
Het zat 'em in de vertaling van Mr.Jinx.
Nu is het weer goed!

Bovenaan Onderaan