PCF Ambassadrice

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 augustus 2016
Waarderingsscore
6.990
Punten
113
Leeftijd
70
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender
FW
Windows Firewall
Kate2 gaf aan weer PCF-Ambassadrice te willen zijn en daar zijn we denk blij mee.
En we hebben er nog een Ambassadrice bij gekregen, Tineke41.

Ik wens beide dames hier veel plezier.

Dat vind ik nu leuk - twee dames met ervaring in hun leven die hier ambassadrice zijn.

Ik naam aan dat je daar de (oude) Kate40 mee bedoeld?

Fijn dat ze terug is!

Dank je wel, Rubensky! Je ziet het: weggaan was helemaal de verkeerde oplossing voor mijn probleem. Maar dat zag ik een week geleden heel anders. En nu ben ik heel blij met jullie verwelkoming!

Ach, we moeten altijd eens gaan kijken of het gras echt groener is aan de andere kant maar uiteindelijk ...
Zeer welkom terug, Kate.

Het gras zoals ik het zag, was eerst geel en verpieterd! Maar ik heb het weer een oppepper gegeven, en dus..............

Dank je wel voor je verwelkoming. Zo langzamerhand heb ik het gevoel dat ik er goed aan gedaan heb om terug te komen.

Gelukkig dat Kate40 weer terug is als ambassadrice. Heel goed besluit Kate.

En de nieuwste (Tinneke41) wens ik veel geluk en wijsheid om als ambassadrice te kunnen werken hier op het forum.

Groeten Bert.

Dank je wel, Bert. Ik ben ook blij dat ik hier weer rondzwerf! Ik was er in korte tijd al achter: er is vast nog een weg terug.

Maar waarom moet Tineke geluk en wijsheid hebben voor dit werk? Zo erg is het nou ook weer niet!
Want die wijsheid die spreiden jullie ten toon en dat geluk moet je er zelf inbrengen. En daar doe ik in ieder geval mijn best voor.

Hallo Kate2,

de opmerking veel geluk en wijsheid komt veel meer uit mijn hart dan uit het hoofd.
Ik wilde gewoon iets heel aardigs zeggen tegen jullie allebei als nieuwe ambassadrice's.
Dat mag toch ook wel eens?

Groeten Bert.

Nou, zo voelde ik het ook, hoor! En je mag zoveel aardigs zeggen als je wilt: daar ga ik van glimmen! Nee, geen misverstand over zulke dingen!

Gelukkig dat Kate40 weer terug is als ambassadrice. Heel goed besluit Kate.

En de nieuwste (Tinneke41) wens ik veel geluk en wijsheid om als ambassadrice te kunnen werken hier op het forum.

Groeten Bert.

Dank je voor je leuke wens Bert.

Terug
Bovenaan Onderaan