PCF Ambassadrice

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 69
  • Weergaven 5651
Ik heb ons lid Kate een kleine promotie gegeven als dank voor het leuke begroeten van nieuwe leden.
Ik vind haar een echt vriendelijke aanwinst voor dit forum en hoop dat zij en jullie er blij mee zijn.

Tjee, Abraham, ik vind het een hele eer. Nou hoop ik maar dat er geen nieuw lid ontsnapt aan mijn begroeting! Het voelt een beetje als een lintje krijgen, maar dat komt van de koning en dat kan nooit zo leuk zijn als dit!!

Natuurlijk ben ik blij , het is een vriendelijke slimme top meid :cool:
Mvg
Danvers

Vrouwen, (niet allemaal)maken er nu éénmaal een gezellige boel van, ze zijn gewoon onmisbaar op een forum zoals dit.
En ze mengt zich er gewoon tussen, en jaagt her en der de boel soms op, echt een aanwinst!

van harte gefeliciteerd @Kate je gaat dit goed doen dat voel ik, en het hoeft niet altijd een man te zijn

groetjes

toska

Heel leuk, Kate bereikt Wuthering Heights.
Nou, of ik zo hoog kom, waag ik te betwijfelen! Maar het is een heerlijk boek, ik las het voor mijn lijst op de middelbare school, en ik schreef bij mijn fotoalbum: Engeland is mijn 2e vaderland! Dus...... dank je wel!

Vrouwen, (niet allemaal)maken er nu éénmaal een gezellige boel van, ze zijn gewoon onmisbaar op een forum zoals dit.
En ze mengt zich er gewoon tussen, en jaagt her en der de boel soms op, echt een aanwinst!
Ik zal mijn jachtinstinct proberen te bedwingen! Dank je wel, hoor!

Maar natuurlijk! Bij de receptie moet je van alle markten thuis zijn, hoor. Dus hoewel de aanstelling eigenlijk geldt voor de begroeting van nieuwe leden, ga ik subiet voor uitbreiding.
Dus worden deze nieuwe leden onmiddellijk doorverwezen naar het 'even voorstellen', om daarna gewezen te worden op het item 'plaats een topic'. En het beste is als ze dan ook vast gaan nadenken over een blog, want daar moet weer aan gewerkt worden.
Maar als de gevestigde leden met een probleem zitten: meld het bij Kate. En die zorgt voor verwijzing naar de juiste moderator.
Het zal je duidelijk zijn: ik ben van delegeren! Want daar kom je heel ver mee.

Nee hoor. Maar als schooljuf ben je in principe altijd de baas. Als leerplichtambtenaar praatte ik leerlingen weer naar school (lukte echt niet altijd, hoor). En toen ik bij de gemeente werkte had ik mijn eigen pakket, overleg met de wethouder en veel verantwoordelijkheid. Dus....... zie jij leeuwen? Maar als ze langszij komen, ga ik ze niet uit de weg! Per slot van rekening ligt Ouwehands Dierentuin (met het berenbos) hier vlak bij.

Had al het gevoel, dat je er ervaring in had. Dat is een vrouw die niet de hele dagen achter het aanrecht stond.
Dat gaat helemaal goed komen. De leeuw moet wel heel boos zijn, wil jij er vandoor gaan.

Wat leuk! Is het eindelijk toch gelukt om een vrouw in het team te krijgen echt iets om trots op te zijn als forum!

Terug
Bovenaan Onderaan