PayPal probleem

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Ik kreeg hedenochtend twee e-mails.
Een van Checkpoint, dat ik gisteren de Pro Firewall gekocht zou hebben à € 34,94.
En de andere e-mail was van PayPal om te melden dat er binnenkort het aankoopbedrag van mijn bankrekening afgehaald zou worden.

Aangezien ik gisteren geen enkele aankoop heb gedaan ben ik naar PayPal gegaan om een dispuut aan te maken.

Vervolgens moest ik mijn wachtwoord en geheime vragen veranderen.
Dat werd afgesloten met een foutmelding - de veranderingen waren niet doorgevoerd.
Tevens was ik uitgelogd en moest ik mij opnieuw aanmelden.

Wederom heb ik ik de wachtwoorden veranderd en dit werd geaccepteerd en weer werd ik uitgelogd om in te loggen met het nieuwe wachtwoord.
Alleen - dat nieuwe wachtwoord wordt nu niet herkend!

Ik heb ook een e-mail van Paypal gekregen omtrent de wachtwoord verandering.

En ik krijg nu de melding dat ik te vaak heb geprobeerd om in te loggen.
Het lijkt mij niet pluis, dit alles.

Ja dat lees ik , waaruit ik begrijp voor iets wat je niet gekocht hebt ,maar voor het andere i.v.m. je wachtwoord.

Heb ook Paypal,doe er nooit iets mee!Krijg soms ook rare e-mails ,gaan de prullenbak in.
Ook eens nu naar Paypal gegaan,wachtwoord weet ik natuurlijk niet meer.
Nieuw aangevraagd ,SMS met code gekregen,nieuw aangemaakt ,zonder problemen.
Mvg
Danvers

Ook e-mail gekregen.
Hello xxxxxxx
You just changed your password.
If you didn’t change your password, please give us a call as soon as possible at 0800 50855 (Freephone from a Belgium landline. However, costs from mobile may apply and are dependent on the terms of agreement with your network operator. If you are calling from outside of Belgium, use the following telephone number: 00353 1 436 9006 (International call charges may apply).).
[xtable=cellpadding:10|cellspacing:0]
{tbody}
{tr}
{td}Important:
  • Never share your password with anyone.
  • Create passwords that are hard to guess and don’t use personal information. Be sure to include uppercase and lowercase letters, numbers, and symbols.
  • Use different passwords for each of your online accounts.
{/td}
{/tr}
{/tbody}
[/xtable]

Sincerely,
PayPal team

Zijn er meerdere e-mail adressen aan je Paypal account gekoppeld ?

Ik vermoed nu dat Checkpoint zonder mijn toestemming te vragen de licentie van de ZoneAlarm Firewall pro die ik had en die gegeven moment zelfs werd afgekeurd nu alsnog verlengd wordt.

Ik vermoed nu dat Checkpoint zonder mijn toestemming te vragen de licentie van de ZoneAlarm Firewall pro die ik had en die gegeven moment zelfs werd afgekeurd nu alsnog verlengd wordt.
Das natuurlijk ander verhaal!
En je account terug in orde?
Mvg
Danvers

Account werkt weer met een nieuw wachtwoord.

En nu maar afwachten wat Checpoint PayPal laat weten.

Want ik zit niet te wachten op die ProFirewall.
In mijn Windows draait Kaspersk IS 2017.

Bijvoorbeeld Ebay - daar heb je PayPal voor nodig - en ook alles wat dit forum betreft is aangekocht middels PayPal.
PayPal betaalt meteen en haalt het een paar dagen later af van je bankrekening.

Ik heb ondertussen ook een e-mail naar Checkpoint gestuurd.

De e-mail naar Checkpoint is teruggestuurd met de vermelding dit via de chat op
www.zonealarm.com/support te doen.

Alle links lopen daar dood omdat ze via add-links te bereiken zijn.
Ondertussen wordt er morgen betaald en Checkpoint heeft nog niet gereageerd op PayPal.

Zoeken via Google om in contact te komen met Checkpoint kwam ik nu op een site waar de chat niet doodliep op add-links.

Ik ben nu in gesprek met ene Salaimon Siddiq en die geeft me schijnboor door aan iemand anders bij heckpoint.
Schijnbaar had ik na aankoop van de Pro Firewall verleden jaar het jaarlijks vernieuwen moeten uitschakelen.
Maar dan moet je wel weten dat je dat moet doen.

Nu snap ik het beter, en ook wat normaal dat je niet echt gerust was in de zaak.
Jij was Checkpoint vergeten, maar Checkpoint jouw niet he:eek:.
Hopelijk moet je niet betalen he!
Mvg
Danvers

Terug
Bovenaan Onderaan