Ik kreeg hedenochtend twee e-mails.
Een van Checkpoint, dat ik gisteren de Pro Firewall gekocht zou hebben à € 34,94.
En de andere e-mail was van PayPal om te melden dat er binnenkort het aankoopbedrag van mijn bankrekening afgehaald zou worden.
Aangezien ik gisteren geen enkele aankoop heb gedaan ben ik naar PayPal gegaan om een dispuut aan te maken.
Vervolgens moest ik mijn wachtwoord en geheime vragen veranderen.
Dat werd afgesloten met een foutmelding - de veranderingen waren niet doorgevoerd.
Tevens was ik uitgelogd en moest ik mij opnieuw aanmelden.
Wederom heb ik ik de wachtwoorden veranderd en dit werd geaccepteerd en weer werd ik uitgelogd om in te loggen met het nieuwe wachtwoord.
Alleen - dat nieuwe wachtwoord wordt nu niet herkend!
Ik heb ook een e-mail van Paypal gekregen omtrent de wachtwoord verandering.
En ik krijg nu de melding dat ik te vaak heb geprobeerd om in te loggen.
Het lijkt mij niet pluis, dit alles.
Een van Checkpoint, dat ik gisteren de Pro Firewall gekocht zou hebben à € 34,94.
En de andere e-mail was van PayPal om te melden dat er binnenkort het aankoopbedrag van mijn bankrekening afgehaald zou worden.
Aangezien ik gisteren geen enkele aankoop heb gedaan ben ik naar PayPal gegaan om een dispuut aan te maken.
Vervolgens moest ik mijn wachtwoord en geheime vragen veranderen.
Dat werd afgesloten met een foutmelding - de veranderingen waren niet doorgevoerd.
Tevens was ik uitgelogd en moest ik mij opnieuw aanmelden.
Wederom heb ik ik de wachtwoorden veranderd en dit werd geaccepteerd en weer werd ik uitgelogd om in te loggen met het nieuwe wachtwoord.
Alleen - dat nieuwe wachtwoord wordt nu niet herkend!
Ik heb ook een e-mail van Paypal gekregen omtrent de wachtwoord verandering.
En ik krijg nu de melding dat ik te vaak heb geprobeerd om in te loggen.
Het lijkt mij niet pluis, dit alles.