Paul

Jean Paul

PCS Lid
Hallo forumleden, ik ben Paul. Ik ga nog niet heel veel over mezelf vertelen omdat ik wat ouder ben en ik zeg waar het op staat. Uit ervaring kan ik je daarom wel meegeven dat veel mensen daar gebruik van maken en het veroorzaakt wel eens conflicten. Mijn hobbies zijn humor, sarcastische humor is bij mij welkom en ik heb hetzelf ook. (en je krijgt het vanzelf wel als je wat ouder wordt ) Verder hou ik van gamen en van synthesizers.

Welkom Paul.
Leeftijd speelt toch geen rol ? Maar aan je hobbies te zien ga ik een gokje wagen en je ongeveer zo oud als ik schatten. Maar nu weet je mijn leeftijd nog niet hé :p

Hoi Paul, ik heet je hier voor de 2e keer hartelijk welkom. Je hebt het gastenboek gevonden!
Leeftijd, daar ligt hier niemand wakker van. En je komt er snel genoeg achter hoe oud we zijn. Om je nieuwsgierigheid een beetje te beteugelen is hier vast mijn leeftijd: 78. Dus: we zijn hier wel blijvertjes!:)

Hallo forumleden. Leeftijd speelt ook geen rol maar het helpt wel als je erover begint. mijn hobbies zeggen niks over mijn leeftijd want ik kom nog uit een tijdperk dat je nog geen computers en synthesizers had. Wat ik verder over leeftijd heb te melden is feest erop los tot het op is.

Ja Paul, wij hebben toch heel wat gemist vroeger :(. Maar we halen onze schade wel in en we hebben nu genoeg vrije tijd! En...met dat feesten komt het wel goed!:cool:

Leeftijd speelt op een goed en fatsoenlijk forum helemaal niet mee, daarom ook het informele gebruik van jij en jou enz.
Want behalve dat leeftijd er niets toe doet (- tenzij je nog geen zestien jaar bent) is ook iedereen gelijk aan elkaar.
Ook wanneer er Moderator of Admin enz. bij de Avatars staat vermeld, dan nog hoeft er niet u enz. gebruikt worden.

ook het informele gebruik van jij en jou enz.
Das iet voor Nederlanders, wij Belgs hebben daar een heel andere kijk op. Dat Nederlands U gedoe snappen we nie, maar aan den ouwe Paul, welkom op het forum.

heh heh heh, dank jullie wel hoor! ik moest wel even googlen wat nou weer een avatar was, maar ik ga proberen er een op te zetten en dan is den ouwe paul weer 2018 !

Hoi Paul, mocht jij alsnog problemen ondervinden met plaatsen van een avatar afbeelding - stuur die dan via een conversatie aan mij, dan zorg ik er voor dat die avatar voor jou actief wordt.

Dank je wel en jullie hebben me erin gezet als junior lid, haha dikke lol :)

Dat gaat hier automatisch, beste Paul.
Maximaal kan je PCF Goeroe worden - maar dan heb je ook het respectabele aantal van 20.000 berichten geschreven.

Terug
Bovenaan Onderaan