paint shop pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

lynnev

PCS Lid
Lid geworden
3 apr 2019
hallo,

ik heb sinds een klein jaar een programma verf winkel pro 2018 gekocht (offcieel), sinds een week van 3 krijg ik dit boodschap, ik heb al op de blauwe link geklikt en met iemand schatt die me heb een goedgekeurde versie heb maar die pop-up blijft maar terugkomen.

mijn vraag is van zoiets kwaad kan?

mijn programma is ook altijd anders ingesteld als ik opstart, beetje ambetant, dat wel

lynn

Wanneer krijg jij die pop-up?
Is dat tijdens online zijn of wanneer jij PaitntShop Pro opstart?

Bij het opstarten van Windows of PS Pro?

Duidelijk.
Heb jij de licentie die jij voor dat programma hebt gekregen al laten controleren door Corell?

Herlaad dan die licentie in het programma, misschien heb je in het verleden een foutje gemaakt?

dat ga ik zeker proberen, morgen wel, voor vanavond is het genoeg geweest, moet m'n mannetje nog douchen...is slecht te been hé en al 83...slaap ze, ik laat morgenavond iets weten...bedankt

Succes morgen en ook een goede nachtrust toegewenst.

Abraham54, ik krijg het niet klaar, ben ook niet de enige op het forum, volgens één lid zou het gewoon een pop-up zijn om te upgraden...het is enkel héél ambetant...

In veel programma's zit een help knop en vaak zit daarin dan ook de licentiebeheer mogelijkheden.

heb alles uitgeplozen...geeft aan dat mijn e-mail adres niet gekend is... heb het toch via internet gekocht...snap er niet veel van

ik ben naar deze website gaan kijken en naar de geregistreerde producten en het bovenste de X8 staat geregistreerd...dus laat ik de boel maar, het is een jaar goed gegaan en bij heel wat mensen die het toen geljk hebben aangekocht doet zich hetzelfde probleem voor...zal zo geprogrammeerd staan zekers. bedankt voor de uitleg ShadyAngel

OK, de registratie is in orde. Echter zou ik in de afbeelding je registratiecodes (key) onleesbaar maken om te vermijden dat hier mogelijk misbruik van word gemaakt. Normaliter kan je van Corel zelf wel geen programma's downloaden als deze niet geregistreerd zijn en je geen account hebt. Voor al wat oudere versies moet je zelfs een link aanvragen per mail bij Corel.

Laatst bewerkt:
Voor de zekerheid heb ik de afbeelding laten verdwijnen.

dank jullie wel allebei...voor mij mag dit op slot, ben nu gerust gesteld..;en ik ga lekker psp'en...fijne zondag en een warme week verder:giggle:

Ik zal deze discussie sluiten en jij weer veel plezier toegewenst met jouw Corel Photo Shop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan