Paar plaatjes

5a397e520b101-muiderslot1.jpg

5a397e6c1949e-IMG_1279_Fotor.jpg

5a397e40dcdf7-18401983_1836355976629741_8572388132103274207_o.jpg

5a397e0384384-bw-wood.jpg

Mijn interpretatie van jouw foto's: rust.

Heel mooi, en scherp! En 4 heel verschillende keuzes als onderwerp. Heb je nog een favoriet onderwerp?

Die probeer ik te zoeken maar zoals je in de pb al hebt gelezen, is dat moeilijk.
Fijn dat je het opmerkt, dan is het tenminste goed doorgekomen.
Morgen ga ik de drukte opzoeken met mijn dochter, Primark gaan we aan doen dus dagje shoppen in Hoofddorp.
In de avond ga ik naar mijn zolder, mijn nieuwe "man cave"(lol) en dan zal ik meer plaatjes vertonen, wat meer van de waterleidingduinen bij Zandvoort.

@Kate normaal ben ik dol op de herten.
Maar wegens fysieke redenen is het lange lopen door de duinen momenteel geen doen.
Dat komt wel weer overigens :D

Oefening baart kunst; geduld is de metgezel van wijsheid.

Ja heb je al in de gaten met al die wijsheden kerel. hahahaha
Heb er al meerdere bij je mogen lezen ondertussen.

Er komt nog wel meer!
Iedere week hier en op het NCF plaats ik een nieuwe spreuk.
Maar die van Augistinus vind ik geweldig. Ca. 16 eeuwen oud al is die spreuk.

Trouwens: dit is een vijfhonderd jaar geleden geschreven: De dieren lijden en hun gejammer vervult de lucht. De bossen vallen ten prooi aan vernietiging. De bergen worden opengescheurd voor de metalen die in hun aderen groeien. En de mens looft en prijst degenen die aan de natuur en aan de mensheid de grootste schade berokkenen.

Leonardo da Vinci
Italiaans schilder, ingenieur en musicus
Leefde van: 1452-1519

Ik heb mijn eigen spreuk die ik vaak hanteer om de dingen aan te nemen zoals ze zijn:
Het is zoals het is

Niets meer en niets minder :p

Je kan niet ontkennen wat Leonardo toen heeft bemerkt, dat dat hedentendage nog veel erger is geworden!
Mij eigen lijfspreuk sinds al weer enkele jaren Zonder geduld te hebben kom je nergen, berijk je niks.

Terug
Bovenaan Onderaan