Jij gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om jouw webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Overzicht van gebruikte besturingssystemen van bezoekers/leden op dit forum.
Dat zou kunnen maar dat denk ik niet. De meeste mensen zitten nog altijd op Windows 10. En Windows 11 is echt weer anders. Als er verschil gemaakt wordt tussen XP en NT bijv. en zeker tussen 8.0 en 8.1 dan kun je er van uit gaan dat er ook verschil is tussen 10 en 11 en dat wordt nu niet gezien. Maar goed, zeker weten doen we het beiden niet. Ik kan me echter totaal niet voorstellen dat er nog mensen met XP laat staan Vista aan het bezoeken zijn.
Het is nu drie jaar geleden dat ik van een oude bekende een telefoontje kreeg, dat zijn computer met Windows ME niks meer deed. Later op de dag kreeg ik weer een telefoontje, zijn zoon had het probleem opgelost en hij kon weer zijn bank!
Ik was overgestapt naar windows 11 maar ik vond het geen vooruitgang te noemen en uit ergernis heb ik het weer verwijderd. Naast de win 10 PC's heb ik al een tijdje een PC met Pop!_OS erop en die bevalt mij beter dan windows 11. Ik ben er een aantal keer mee op piepcomp geweest maar zo te zien staat hij niet in jou grafiek.
Imagine an OS for the software developer, maker and computer science professional who uses their computer as a tool to discover and create. Welcome to Pop!_OS.
Deze site gebruikt cookies om inhoud te helpen personaliseren, om u een ervaring op maat te geven en om u ingelogd te houden als u zich registreert. Door deze site te blijven gebruiken, stemt u in met ons gebruik van cookies.