Over de PCF stijlen en een keuzevraag.

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
2 augustus 2016
Waarderingsscore
6.973
Punten
113
Leeftijd
70
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender
FW
Windows Firewall
Het stijlthema onderdeel van dit forum is inmiddels ontdaan van overbodig en uitgebreid met nog een eigen PCF Thema: Staalblauw.

De eigen PCF thema's bestaan inmiddels uit PCF Blauw, PCF Groen, PCF GroenBlauw en PCF Staalblauw.
Voor diegenen die de sidebar niks vinden: die kunnen kiezen voor Old School Groen.

Nadat ik koos voor PCF Blauw ontdek ik dat er ook nog een reactie mogelijk is. En misschien is het de bedoeling?

Oké, ik vind ze allemaal eigenlijk prima: duidelijk en daar gaat het om. De sidebar zou ik niet willen missen, maar ook dat is persoonlijk.

En waarom heb ik nou geen voorkeur voor 1 van de vier? Omdat ik na het aanmelden meteen kom in mijn éigen' stijl: Shades of Grey, cream! En daar ben ik super tevreden mee en dat is het grote voordeel van keuze hebben.

Voor alle duidelijkheid, het gaat NIET om de stijl die jijzelf standaard gebruikt, het is mij er juist om te doen, dat je aangeeft welke van de vier stijlen jouw voorkeur heeft als gast- en aanmeldstijl.

Ik ook. 0verigens mogen gerust weten dat PCF-blauw veruit mijn voorkeur heeft.

Pcf-groen is voor mij de praktische keuze voor gasten,het wit bericht gedeelte is niet al te wit wat al goed is voor de ogen.De kleuren rondom is perfect en alles is duidelijk leesbaar, meer hoeft dat volgens mij niet te zijn.
Enige min puntje is de zin onder de hoofdtitel piepende computer die is klein en valt wel wat wazig uit?

De Poll draait nog 31 dagen - dus ik hoop van veel leden input te krijgen.
Het eindresultaat zal ook de leidraad zijn welke stijl vanaf dan de inlog- en gaststijl zal zijn.

Ik kies voor PCF GroenBlauw. Die kleur vind ik het neutraalst en het vriendelijkst voor de ogen.
Bij sommige andere kleuren zijn de knoppen Forums, Cast vote, Plaats reactie en Start topic zo hard/fel rood dat ze pijn doen aan de ogen.

De laatste weken heb ik gemerkt dat Piep er iedere week en soms bijna iedere dag weer anders uitziet. Dat vind ik jammer. Ik stel zelf wel prijs op een vast uiterlijk.
Ik hoop dat wanneer eenmaal een standaardstijl is gekozen, daar zo weinig mogelijk meer aan verandert.

Goedemorgen porrelaar - dat dit forum de laatste week regelmatig van thema wisselde, had alles te maken met het voortschreden van de nieuwe PCF thema's.
Die zijn uniek in de XenForo wereld.

Ik denk overigens er ook over nog een zachtgroen- en zachtblauw thema erbij te maken.
Wat betreft jouw opmerking over het felle rood in diverse thema's - dat zinde mij eigenlijk ook niet meer en derhalve was ik al zoek naar naar nieuwe mogelijkheden en denk die nu geïmplementeerd te hebben.

PCF Blauw 2 is toegevoegd.
Vermoedelijk dat deze beter in de smaak valt.

Vandaag is PCF Lichtblauw ontstaan en bijgevoegd.
Bovendien om het eerlijk te houden kan iedereen zo gewild een tweede stem uitbrengen.

De PCF Blauw stijl heeft lichte veranderingen ondergaan.

ik vond dat blauw met rood wel mooi of groen met rood....

Ook nu blijf ik nog steeds bij PCF blauw .:)

Mijn voorkeur, als het gaat om de stijl van dit forum, is niet eens bespreekbaar...

Waarom niet? Hier is toch alles bespreekbaar?

Terug
Bovenaan Onderaan