Oude video's converteren

Alleen met een adapter verbinding naar computer ben je er niet; Magix heeft de juiste software in het pakket!

Die Gembird werkt volgens mij ook prima.

Ik heb ooit hiervoor (VHS naar PC programma gehad, met daarbij een aantal kabels die via USB aan de computer werdeen gekoppeld, de andere kant ging in de video recorder. Geen idee meer hoe het programma heet.

Moet ik even in mijn archief duiken (met oude cd-roms) was een betaald programma, maar het werkte niet perfect.

Alleen met een adapter verbinding naar computer ben je er niet; Magix heeft de juiste software in het pakket!
Bij Gembird wordt ook (basale) software meegeleverd.
't Is bedoeld om oude VHS banden te digitaliseren, dus het het hoeft echt geen 4K te worden... ;-)

Het kan ook nooit 4k worden en ik denk dat je met Magix betere software krijgt om ieder geval de beeldkwaliteit zo mogelijk te verbeteren.
Want we kunnen niet beoordelen hoe goed die video's nog afspelen, er kan nu na la die jaren namelijk behoorlijk kwaliteitsverlies zijn opgetreden.

Ik heb de video's gezien en inderdaad: erg scherp is het niet meer.
Doet er ook niet toe, want mijn schoonzoon wil ze alleen maar digitaliseren en bewaren. Da's alles.

Dan zou ik toch echt voor Magix gaan.

• Incl. Video Sound Cleaning Lab
  • Hoogwaardige USB-video-omzetter
  • Ondersteunt alle gangbare analoge formaten
  • Automatische beeldoptimalisatie en -stabilisatie

Terug
Bovenaan Onderaan