Opnmanes van TV te downloaden

Soms wil je een uitzending van b.v. TV graag opslaan, zodat je het b.v. op vakantie zonder internet kunt bekijken. Hoe dit te doen.

Er is een website waar dit kan, het is gratis, maar je kunt ook een abonnement afsluiten. Het nadeel van de gratis variant dat je niet achter elkaar hele series kunt binnen halen, maar moet wachten tot het weer is vrijgegeven. Dit wordt dan aangegeven op de website.

online programma gemist downloader

Je kunt met dit online verwerkingsprogramma vele uitzendingen binnen halen.

Ondersteuning:
NPOstart (NPO), RTLXL (RTL), KIJK (SBS6, Veronica, Net5), VRTnu (VRT), en aanverwante omroepen en lokale zenders.
De volledige lijst is te vinden op alle ondersteuning.

Voor het downloaden plak je dus de pagina link van de desbetreffende aflevering op deze website, vervolgens kun je aangeven in welke kwaliteit dit moet gebeuren.
Lage, gemiddelde of hoge kwaliteit selecteer je d.m.v. het juiste bolletje aan te klikken.

Je kunt ook nog op extra opties klikken om ondertiteling te downloaden, voor mensen die b.v. slechthorende zijn.

(+) extra opties

Er klapt dat een klein venstertje uit waar je een vinkje kunt zetten bij download ondertiteling.

Klik hierna op downloaden.

Laatst bewerkt:

Veng

Bekend Lid
Lid geworden
18 dec 2017
Reactiescore
105
Punten
43
Website
relatie-voeding-gedrag.nl
OS
Windows 10
AV
Kaspersky free en Malwarebytes Premium
FW
Windows
Ga ik eens proberen. Normaal gesproken volg ik echter een andere route: ik heb een TV kaart van AnySee en kan daarmee gewoon opnemen in .mpg. Met een ander progje zet ik dat, als ik de opname wil bewaren, om naar .mp4.
Het is dus geen uitzendinge gemist want ik kan alleen "lineair" opnemen.

Bovenaan Onderaan