Opinie gevraagd over COOKIES

perloc

R.I.P.
Geachte lezers,

Ik blijf me maar ergeren en ongerust maken over dat gelazer met COOKIES.
Wat bizonder ergelijk is, is dat je veel sites niet kunt openen zonder toestemming voor cookies te geven.
Wat mij betreft moet het bij de wet verboden worden.
Als ik het ongeluk heb om eens een site over -pak weg- dubbele beglazing te zoeken op Google verschijnen er prompt, zelfs in het Nationaal computer form, advertentioes over dubbele beglazing.
Dat geeft me een onveilig gevoel.
Ik zou willen weten hoeveel mensen mijn mening delen, maar dat zal wel niet te achterhalen zijn.
perloc

Op dit forum heb je er geen last van, om de simpele reden dat dit forum reclamevrij is.

Anderzijds is die cookiemelding bij wet in Europa geregeld, dit om de argeloze internetter wakker te schudden vanwege het feit dat er cookies bestaan.

Al vanaf het begin dat die cookiemelding wordt gebruikt is men er feitelijk tegen.
Zo heeft de NOS die melding op de site weer eens aangepast.
Of hij gaat niet eens weg of is er weer wanneer je naar een nieuwe link binnen de NOS gaat.
Dus ik neem nu niet eens de moeite om die melding weg te klikken.

Ach, ik ben er al aan gewend. Het is misschien niet goed, maar ik klik vanuit een ooghoek automatisch op toestaan of accoord. En na een half uurtje verwijder ik de cookies weer en begin weer opnieuw. Het zal wel goed zijn ergens voor.

Als ik het ongeluk heb om eens een site over -pak weg- dubbele beglazing te zoeken op Google verschijnen er prompt, zelfs in het Nationaal computer form, advertentioes over dubbele beglazing.
AdblockPlus installeren dat ben je van de reclame af!
Mvv
d'anvers

Inderdaad werkt het in mijn Firefox.
Of dat straks nog zo is als de nieuwste Firefox uitkomt is afwachten.

Terug
Bovenaan Onderaan