ophalen afvalkalender 2020

Najsnarf

PCS Lid
Lid geworden
5 augustus 2016
Punten
83
OS
W11pro
AV
MBAM en Windows
Al sinds jaren haal ik voor enkele vrienden de "afvalkalender"op. Die daar gebruikte indeling is niet voor iedereen makkelijk te lezen, en ik zet het om naar een eenvoudige Excel-bestand, met gekleurde vakjes uiteraard. Een app op een smartphone is ook niet voor iedereen een optie. Sinds enkele dagen lukt het mij niet meer op bij de Rova in Zwolle (www.rova.nl) de kalender op te halen, dat wil zeggen er gebeurt wel een klein beetje:
5df285161ece3-No.001.jpg

en dan bij invullen (postcode + huisnummer) wordt er wel iets "herkend" maar verder lukt het niet:
5df2856b1b072-No.003a.jpg

bij de opdracht "ga door" gebeurt er helemaal niets. Bij de Rova werd gesuggereerd dat het aan de browser zou kunnen liggen, maar zowel bij F.Ff. I.E. en (tidelijk opgehaald) Chrome geen verschil.
Een tussentijdse stand leert mij dat het bij een kennis in dezelfde woonplaats wel lukt, en een gemeenteambtenares zou er ook geen probleem mee gehad hebben. Ligt het dan toch aan "iets met de veilgheidsinstellingen"van mijn desktop?

Mwahh, na de zoveelste keer is het me nu wel gelukt. Op zich was de website wat veranderd in vergelijking met de vorige jaren, maar ik heb nu eindelijk de gewenste pdf kunnen ophalen.

Fijn dat het is gelukt, ik heb dit topic dan ook op opgelost gezet!

Terug
Bovenaan Onderaan