Ook dit is Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Opvallend stil is het in het Europese nieuws in ons land over de gebeurtenissen in Zweden eerder deze week.

Op maandagavond, in wat helemaal lijkt op een gecoördineerde actie, ~zijn er in vijf steden in Zweden rond de klok van negen uur 's avonds vele auto's in brand gestoken.

sweden.jpg

2018-08-14_9-20-24.jpg

Van links tot rechts - de Zweedse politici spreken over schande en terreur
In september zijn er verkiezingen in Zweden en de Zweedse regering en politieke partijen zijn bang voor de partij, waarom heen een cordon sanitaire is getrokken, die de migrantenpolitiek van de Zweedse regering wil terugdraaien en leidt in de voorspellingen.

De Zweedse premier is ook woedend, de politie heeft beelden van de daders, maar heeft geen arrestaties verricht.
Men vermoed dat een en ander via Facebook is afgesproken
De regering gaat nu het volgende doen: praten met de ouders van de daders dat zulke dingen als maandagavond niet mogen gebeuren!

Praten met ouders van jonge criminelen? Dit heeft nog nooit tot iets positiefs geleid. Natuurlijk zullen die ouders het roerend met de politie eens zijn, dat gebeurt hier in Nederland ook, maar of men er iets van mag verwachten? En dan nog dit: De politie heeft beelden van de daders? Dan weet je meteen wat dat politiekorps waard is... Komt een beetje over als een laffe bedoening.

De politie in Zweden wil wel, maar wordt teruggefloten door de regering!
Zweden is het land waar ook ook ISIS-strijders gewoon een huis hebben gekregen.

Het is het toekomstbeeld voor heel Europa - Engeland is wat dat betreft al minstens zo erg.
Ook in het Europaparlement bij leeft bij ondere andere ook de Nederlandse parlementariers de gedachte dat immigratie nodig is, want wij Nederlanders maken te weinig kindertjes.
Dat is de gehele gedachte van het waarom en het is officiële politiek van de EU dat dit moet gebeuren.

Kijk, dit bedoel ik nu met een computerforum dat nog meer te bieden heeft. Je hoeft het niet eens te zijn met datgene wat er staat, maar het geeft stof voor een discussie en zet je aan het denken.

Al rond het jaar 2000 in United Nations is dit alles als toekomst voor Europa geregeld.

Dat dit allemaal maar zo zijn gang gaat en kan gaan, is het gevolg van de top down situatie die we in Europa hebben en die steeds meer ook in Nederland geregeld wordt.

En maar schelden op de Visegrad landen in de EU, waar Oostenrijk en Italië nu in feite ook bij horen.
Landen die dus een andere mening hebben maar door de politieke elite in de EU steeds meer onder druk worden gezet.

Ik ben het er geheel mee eens. Dat de boel zal ontploffen staat buiten kijf en de manier waarop deze heer het beschrijft lijkt waterdicht (helaas).
Ik heb medelijden met mijn kinderen en kleinkinderen!

Denk aan de beloften van de NATO aan Rusland bij hereniging van Oost- en west Duitsland, dat de NATO niet zou oprukken naar de Russische grenzen.
En wat is er sinds 1990 veranderd?
Ten eerste dat beloftes gedaan door de NATO niks waard zijn en ten tweede dat Rusland op dit moment vrijwel geheel omsingeld is door de NATO.

Maar ik ga ervan uit dat de NATO ingeval van oorlog de grote verliezer zal zijn en als die situatie ontstaat, kan je mijn inziens verwachten dat de verliezende partij dan het atoomwapen inzet.

Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige
Leefde van: 1879-1955

Ik weet niet welke wapens in de Derde Wereldoorlog zullen worden gebruikt, maar ik weet wel dat in de Vierde Wereldoorlog gevochten zal worden met stokken en stenen.

De politie in Zweden wil wel, maar wordt teruggefloten door de regering!
Wat een onzin, hoe kom je daar nu bij?

De politie heeft beelden van de daders? Dan weet je meteen wat dat politiekorps waard is... Komt een beetje over als een laffe bedoening.
Dat is behoorlijk kort door de bocht. Schijnbaar ben je niet op de hoogte.
De beelden betreffen gemaskerde mannen in zwarte kleding, vrijwel niet herkenbaar in beeld, dus dan moet je toch nog wel even wat werk doen.

Einstein.... nja, lijkt me niet. Want na de Derde Wereldoorlog zal er geen 4de meer komen, na de 3de is de aarde onbewoonbaar mijns inziens.

Ook in het Europaparlement bij leeft bij onder andere ook de Nederlandse parlementariers de gedachte dat immigratie nodig is, want wij Nederlanders maken te weinig kindertjes.
Dat is helaas helemaal waar. En dat is niet alleen de overheid schuld maar ook wij zelf. Er moest zo nodig geëmancipeerd worden, toen moest men met 2 gaan werken, wat eerst afgestraft werd (hogere belasting door de overheid), die nadien dacht van "hee... meer belasting" en toen overal op ging bezuinigen zodat je wel zo'n beetje met z'n 2 -moest- gaat werken om een beetje luxe te kunnen leven.
Daarnaast dus de vrouwen die steeds meer van mening waren dat ze eerst aan hun carriëre moesten gaan werken en daar hoort een kind niet bij. Buiten die dan wat hun kind niet verzorgen maar het in de opvang kiepen en hun ouders dan even kort 's avonds zien. Dat zijn geen ouders in mijn hogen. Da's net alsof je de hond in de opvang zet totdat je thuis komt.

Dus ja, en op die manier begint met steeds later of al helemaal niet aan kinderen. Dat zagen we de afgelopen decennia trouwens al gebeuren. Steeds meer kleuter- en lagere scholen die gesloten werden omdat er niet meer genoeg kinderen aangemeld werden.

@toska: Dat van die 3de wereldoorlog in 2020? De wereld is al zo vaak vergaan. Dat er een 3de zal komen zal best, maar ik geloof niet in dat soort onzin sites. Het is slechts een wetenschappelijke theorie. Zou die kunnen uitkomen? Ja, net zoals elke theorie, maar het kan net zo goed 10 of 20 jaar duren.
We zien het vanzelf wel gebeuren en dan zullen de levenden de doden gaan benijden.

Dat is helaas helemaal waar. En dat is niet alleen de overheid schuld maar ook wij zelf. Er moest zo nodig geëmancipeerd worden, toen moest men met 2 gaan werken, wat eerst afgestraft werd (hogere belasting door de overheid), die nadien dacht van "hee... meer belasting" en toen overal op ging bezuinigen zodat je wel zo'n beetje met z'n 2 -moet- gaat werken om een beetje luxe te kunnen leven.

Allemaal bedacht om meer belastinggeld binnen te krijgen om grote Nederlandse ondernemingen cadeautjes op lasten van de blastingbetaler te geven.
Gebeurt nog steeds.

In Zweden is een hele boel fout op dit moment.
Verleden jaar was een moslimmeisje christen geworden, na een droom over Jezus.
Had ze niet moeten doen, werd haar verteld, nu kon zij niet meer als vluchtelinge door Zweden worden opgenomen.
Viktor Orban van Hongarije heeft haar laten weten dat zij naar Hongarije kon komen.

Ja en toch heeft het met name en in eerste instantie te maken met het feit dat vrouwen carriëre wilden gaan maken. Want dat je met 2 eigenlijk moest gaan werken, werd pas van toepassing nadat er al een leegloop op scholen begon omdat vrouwen werken wilden.
Mannen kunnen nu eenmaal geen baby's krijgen.

Wat jij aanhaalde over dat meisje kan ik zo snel niet terugvinden in serieuze media, alleen bij ejbron waarvan bekend is dat die vaak feiten verdraaien en zelfs fake nieuws verspreiden. En zelfs op die site staat te lezen dat haar asielaanvraag tot 2x toe afgewezen werd, niet omdat ze zich omgedoopt had.
Daarnaast op nog wat Hongaarse sites.... wij van wc-eend. Sorry, ik geloof niet in die onzin, dan moet men toch met wat serieuzere en betrouwbare media komen.

In zweden en engeland is het zeker foute boel. Vorig jaar zijn in Zweden 42 mensen omgekomen door bendegeweld en 140 anderen raakten gewond bij meer dan 300 schietpartijen. Het aantal slachtoffers is de laatste vijf jaar ruim verdubbeld. Zweden heeft genoeg van immigranten, sharia law en gang rapes.

Ja en toch heeft het met name en in eerste instantie te maken met het feit dat vrouwen carriëre wilden gaan maken. Want dat je met 2 eigenlijk moest gaan werken, werd pas van toepassing nadat er al een leegloop op scholen begon omdat vrouwen werken wilden.
Mannen kunnen nu eenmaal geen baby's krijgen.
Hier ben ik even het spoor bijster.

Vrouwen wilden carriëre gaan maken. Dat is nog steeds zo, omdat het ze wordt aangepraat. Er moeten meer vrouwen in hoge functies lees ik telkens, maar er staat nooit bij welke vrouwen dan op al die kinderen gaan passen die er al zijn of komen en dat worden ook nooit hoge functies!

En waarom komt er een leegloop op school omdat vrouwen willen gaan werken? Die kinderen die er zitten, verdwijnen toch hoop ik niet in het niets? Het grote verschil is dat er dan aan de keukentafel gepraat wordt over: wie is thuis op die dag voor de kinderen? En ik ben eigenlijk in mijn toch niet zo korte leven niemand tegen gekomen die geen kinderen nam omdat er een mooie baan lonkte. Alleen de leeftijd van papa en mama was hoger bij de geboorte van hun 1e kind.
Nee, de kinderopvang kreeg meer werk.

De tweeverdieners kwamen er in eerste instantie omdat alles duurder werd en iedereen toch wilde houden wat hij al had, en het liefst nog een beetje meer. Wie wilde er nu geen mooie auto, een eigen huis en een all-inclusive vakantie? Daarnaast waren er nog ontelbare huishoudens waar gewerkt werd door de vrouw om gewoon rond te kunnen komen.

Mannen kunnen nu eenmaal geen baby's krijgen. Wel, hebben jullie het al eens geprobeerd? Misschien iets voor een dagopening: 'mannen, doe toch beter je best!';)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan