Onze lieve PCF Ambassadrice

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Dat was even geen leuke mededeling die ik van haar ontving.

"Ik zit nu in het ziekenhuis. Mijn linkeroog werd wat wazig en wordt nu gelaserd. Eng!"

Ik hoop dat die operatie goed gaat.

Ja hoor, Kate is niet klein te krijgen! Ik heb een hele leuke (en goede!) oogarts, die me meteen hielp en zich een slag in de rondte laserde. Ik vond het wel eng. Dat vroeg hij nog van te voren en dus zei ik dat mijn grootste angst was dat hij zou uitschieten. Antwoord: ik kon altijd al goed darten!. Nou vraag ik je!
Dank je wel Abraham, voor je bericht aan het forum. Maar je ziet: ze zit al weer achter haar laptop!

Moedig, Kate, velen zien daar gigantisch tegenop. Heb je nu een afgeplakt linkeroog?
Eerst dacht ik dat het een gevalletje staar was. Of is dit een voorstadium?

Hoi, nee geen voorstadium, maar een na-stadium! 4 jaar geleden kreeg ik nieuwe lenzen in plaats van mijn eigen onderdelen en de bedoeling is dat die je hele leven meegaan. Maar ik begon nu aan een oog wazig te zien en er vielen stukjes weg van wat ik zou moeten zien. En dan gaan ze denken aan het loslaten van het netvlies, En dat schijnt heel kritiek te zijn en snel opgelost te moeten worden. Dus ik mocht subiet komen.
En dan gaat alles heel snel en ook goed naar ik hoop. Ik heb geen afgeplakt oog, daar doet die dokter niet aan. Het is een leuke jonge man en hij zegt dat hij me niet voor gek wil laten lopen! Dus een zonnebril was voldoende, omdat mijn pupil 3 keer zo groot is en dat de hele middag nog blijft.
Ja, Kate heeft altijd waar voor haar geld!

Ik zag het al voor me, Kapitein Syl met een ooglap.
Dat had gevraagd om een selfie.

Dat had je wel gewild! Ik heb een paar jaar deel uitgemaakt van de crew van een piratenkoor. En dan zongen ze Bloody Mary en keken demonstratief naar mij. Ik heb 5 jaren heel erg gelachen met dat stel en bij de optredens sta ik nog steeds ijverig mee te zingen en te zwaaien. Maar......zonder lapje voor mijn oog!

O jee, ik ben bang dat ik RAM niet ken. In Amsterdam wist ik precies wat er met een ram bedoeld werd en je wilde hem liever niet krijgen. Maar die werd niet met hoofdletters geschreven en kwam lijfelijk hard aan.
Maar die harde schijf, dat lijkt me wel wat. Als die maar goed gemonteerd wordt (heb jij niet zo'n firma?), dan zie ik het wel zitten. Ik verwacht dan ook nieuwe software, regelmatig updates, en feedback van een daartoe aangewezen forum. Dus......

RAM=geheugen, ben ik zelf ook stilaan aan toe zo'n uitbreiding. Gelukkig heb ik regelmatig backups gemaakt in m'n leven om zo weinig mogelijk te verliezen. Zal in ons leven niet meer gebeuren maar onze (klein)kinderen, tja technologie staat niet stil en daar hebben we - geloof ik - al eens een ander topic mee vol gepend. Laat ons zo maar behouden en de geschiedenis ingaan als "mensen" met (nog) een eigen state of mind. Oei, we dwalen weer af.
Blij dat het weer goed met je gaat, Kate, altijd leuk om jouw reacties en filosofiën te lezen. Keep up the good work.

Afdwalen, dat mag je wel doen, vind ik.Maar verdwalen, dat is erger. Daar hebben ze hele verpleeghuizen voor opgericht! En eigenlijk ben ik vandaag toch al begonnen: laseren in mijn oog. Misschien krijgen de kleinkinderen later wel meteen een nieuw, goed werkend oog!
En nu ik weet wat jouw RAM is, wil ik het niet. Want er zijn in het leven van een mens dingen die je wilt en moet vergeten en wat moet ik dan met die nieuwe ram (doet me toch aan een schaap denken, hoor). Nee, ik hou het bij mijn oude!

Dank je wel! Ja, alles is prima gegaan, maar ik heb het 2 dagen geleden al weer letterlijk bont gemaakt met dat oog: mijn fietsstuur kwam met een andere fietser in aanraking en nadat ik dus hard gevallen was, heb ik mijn gelaserde oog nu bont en blauw! Maar dat zal ook wel weer over gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan