Ontwikkeling van het forum

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rubensky
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 1231
Geachte leden,

Welkom op dit mooie nieuwe computerforum. Wij hopen dat u het als plezierig zult ervaren om op dit forum te verblijven.

Omdat dit forum nog nieuw is zijn er nog volop ontwikkelingen aan de gang. Zo kan het zijn dat er nog nieuwe onderdelen bij komen of er dingen veranderen. Wij streven ernaar dit te doen met zo min mogelijk overlast voor u als gebruiker.

Heeft u aanvullingen en/of suggesties? Laat ze dan in dit topic achter of neem via een privébericht contact op met een van de leden van het team.

Nogmaals wensen wij u veel plezier.

Groet,

Het PCF Team

Inderdaad dit is eens een leuke forum om te vertoeven, de forums zijn overzichtelijk en gemakkelijk te vinden.Aangezien ik al jaren werk met computers en weet hoe je er mee moet werken, heb ik dan ook geen problemen meer.Indien mogelijk zal ik graag hier mijn steentje hoe dan ook bijdragen.

Verder toppie deze site ;)

Leuk om te horen. We doen ons best om het zo goed mogelijk op te bouwen en uit te breiden.

Dag Rubensky,

Is het de bedoeling dat piepcomp.nl in de plaats komt van NCF?

Groet

Paul

Nee, zeker niet. Dit is een totaal ander forum dat los staat van het NCF!

Dag Rubensky,

Is het de bedoeling dat piepcomp.nl in de plaats komt van NCF?

Groet

Paul

Hoi Paul, nee echt niet hoor, dit is mijn forum.
En het is tevens een van de vele fora in Nederland waar je terecht kan met computerproblemen.
Dat we hier nu op professionele moderne forumsoftware zijn overgestapt, was ook mijn beslissing, om het jullie makkelijker te maken.

Dank voor jullie antwoord. we zullen zien of het net zo populair wordt als NCF.
In ieder geval veel succes met je nieuwe piepcomp.nl layout.

Dank voor jullie antwoord. we zullen zien of het net zo populair wordt als NCF.
In ieder geval veel succes met je nieuwe piepcomp.nl layout.
Dank voor jouw vriendelijke woorden.

Om net zo groot te worden als NCF in hoogtijdagen? Dat zou nog eens mooi zijn zeg.
En gezellig met een leuke groep mensen, lerend van elkaar.
Soms mis ik die tijd wel eens :D

Om net zo groot te worden als NCF in hoogtijdagen? Dat zou nog eens mooi zijn zeg.
En gezellig met een leuke groep mensen, lerend van elkaar.
Soms mis ik die tijd wel eens :D
Vooraleer dient de community hier eerst te groeien en dat zal met de tijd ook gebeuren denk ik.
Of we ooit dat worden wat het NCF tot medio 2010 was - dat ligt in de toekomst verscholen.
Wat ik wil voorkomen, is dat we te hard groeien; het NCF bestaat al sinds 2001, vergeet dat niet.

De update naar XenForo 1.5.12 heeft ook voor een opvallende verandering in de opmaak van berichten gezorgd

Ik denk dat ik XF 2.0 volledig moet verwijderen en weer opnieuw moet installeren.

Dat is vervelend! Ik merk op dit moment in ieder geval geen problemen met de werking van het forum!

Is reeds allemaal hersteld.

Dat dacht ik al. Het is er wel echt beter op geworden. Als je niet aangemeld op de website aankomt ziet het er nu ook strak uit.

Korte samenvatting, dit forum heeft in augustus 2016 na wikken en wegen een doorstart gemaakt met een opmaak waarin een aantal jaren ervaring verwerkt zijn.

Een klein half jaar later - in januari 2017 was er ineens een testforum waarin het phpBB 3.1 forum gemigreerd was naar XenForo 1.
Twee weken later werd het phpBb forum definitief naar XenForo omgezet.
Bij sommige leden viel dat toch niet in goede aarde; een lid vond het nieuwe forum zelfs helemaal niks.
Maar een paar weken later was datzelfde lid helemaal om.
En nu - op het einde van het zelfde jaar is er weer een grote sprong voorwaarts gemaakt, door de upgrade naar XenForo 2.

PCF-Bot heeft gelijk met zijn gniffelende opmerking gisteren, dat dit nu het modernste computer gerelateerde forum in Nederland is.

Ik ben er ook wel over te spreken. Ik vind het leuk dat je de sprong hebt gewaagd.

Ik ben er blij mee. Vind het leuk een nieuwe reis. Het enige wat jammer is (maar daar kan jij ook niets aan doen) is dat er nog steeds geen sneltoets is voor het verzenden van berichten. (De knop Plaats reactie bedoel ik dan.)

Terug
Bovenaan Onderaan