Opgelost onleesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abraham54

Admin
Teamlid
OS
Windows 8.1 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Ik heb inmiddels bij Doh navraag gedaan.
Het verschil tussen PCS Pi en PCS Pi-WebVriend is, dat de standaard letters in PCS PI een gewicht van 300 hebben en in de normale stijlen stijlen is dat 400.

Ik heb wat geprobeerd, ik de heb de PCS=Pi stijl geëxporteerd als XML bestand en daarin de de letterwaarde 300 veranderd naar 400.

Maar het baadt niet, er zit iets niet goed:
XML:
.p-pageWrapper {
    font-weight: 300;
Zo zit dus de waarde 300 vast in de stijl en ik kan het niet vinden!

gouwepeer

Gewaarderd
Teamlid
OS
Ubuntu
FW
ufw
Je zou het via extra.less kunnen proberen met
CSS:
.p-pageWrapper {
    font-weight: 400 !important;
}

Abraham54

Admin
Teamlid
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Had ik al eerder gedaan, echer zonder dat Important; maar zie, het word overruled!

Abraham54

Admin
Teamlid
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Het veroorzaakt ook een serverfout!

• XF\CssRenderException: Error rendering template public:extra.less: ParseError: missing closing `}` in public:extra.less on line 4125, column 16 (on or near line 4125)
  • src/XF/CssRenderException.php:87

• Gegenereerd door: Onbekend account
  • 9 jul 2020 om 20:24

Stack trace

4122 | font-size: 17px;
4123 | }
4124 |
*4125*| .p-pageWrapper {
4126 | font-weight: 400 !important;
------------

#0 src/XF/CssRenderer.php(408): XF\CssRenderException::createFromLessException(Object(Less_Exception_Chunk), 'public:extra.le...', '// Note that th...')
#1 src/XF/CssRenderer.php(342): XF\CssRenderer->renderToCss('public:extra.le...', '// Note that th...')
#2 src/XF/CssRenderer.php(250): XF\CssRenderer->renderTemplate('public:extra.le...', NULL)
#3 src/XF/CssRenderer.php(116): XF\CssRenderer->renderTemplates(Array, Array, Array)
#4 src/XF/CssWriter.php(53): XF\CssRenderer->render(Array)
#5 src/addons/SV/RedisCache/XF/CssWriter.php(37): XF\CssWriter->run(Array, 30, 3, 'e0662d4c52cafd5...')
#6 css.php(30): SV\RedisCache\XF\CssWriter->run(Array, 30, 3, 'e0662d4c52cafd5...')
#7 {main}

-------------

Previous Less_Exception_Chunk: ParseError: missing closing `}` in anonymous-file-3685.less on line 4125, column 16
4123| }
4124|
4125| .p-pageWrapper {
4126| font-weight: 400 !important; - src/vendor/oyejorge/less.php/lib/Less/Parser.php:677
#0 src/vendor/oyejorge/less.php/lib/Less/Parser.php(621): Less_Parser->GetRules(NULL)
#1 src/vendor/oyejorge/less.php/lib/Less/Parser.php(449): Less_Parser->_parse()
#2 src/XF/CssRenderer.php(404): Less_Parser->parse('// Note that th...')
#3 src/XF/CssRenderer.php(342): XF\CssRenderer->renderToCss('public:extra.le...', '// Note that th...')
#4 src/XF/CssRenderer.php(250): XF\CssRenderer->renderTemplate('public:extra.le...', NULL)
#5 src/XF/CssRenderer.php(116): XF\CssRenderer->renderTemplates(Array, Array, Array)
#6 src/XF/CssWriter.php(53): XF\CssRenderer->render(Array)
#7 src/addons/SV/RedisCache/XF/CssWriter.php(37): XF\CssWriter->run(Array, 30, 3, 'e0662d4c52cafd5...')
#8 css.php(30): SV\RedisCache\XF\CssWriter->run(Array, 30, 3, 'e0662d4c52cafd5...')
#9 {main}

Aanvraagstatus

array(4) {
["url"] => string(276) "/css.php?css=public%3Aattachments.less%2Cpublic%3Abb_code.less%2Cpublic%3Aeditor.less%2Cpublic%3Alightbox.less%2Cpublic%3Amessage.less%2Cpublic%3Anotices.less%2Cpublic%3Ashare_controls.less%2Cpublic%3Aextra.less&s=30&l=3&d=1594319041&k=e0662d4c52cafd5699baa79d6a6163ad4cacf48e"
["referrer"] => string(55) "https://www.piepcomp.nl/threads/onleesbaar.28342/page-3"
["_GET"] => array(5) {
["css"] => string(168) "public:attachments.less,public:bb_code.less,public:editor.less,public:lightbox.less,public:message.less,public:notices.less,public:share_controls.less,public:extra.less"
["s"] => string(2) "30"
["l"] => string(1) "3"
["d"] => string(10) "1594319041"
["k"] => string(40) "e0662d4c52cafd5699baa79d6a6163ad4cacf48e"
}
["_POST"] => array(0) {
}
}

gouwepeer

Gewaarderd
Teamlid
OS
Ubuntu
FW
ufw
ParseError: missing closing `}`
Dat lijkt erop dat je de } aan het einde bent vergeten.
Die was ik namelijk zelf in eerste instantie vergeten te plaatsen in mijn vorige bericht, en heb dat direct daarna aangepast. Wellicht heb jij mijn vorige post nog net voor mijn aanpassing bekeken.
De !important toevoeging is er om de bestaande regels te overrullen.

Abraham54

Admin
Teamlid
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Ik had inderdaad de accolade vergeten en inderdaad dat was de oplossing!

gouwepeer

Gewaarderd
Teamlid
OS
Ubuntu
FW
ufw
Widget Snelle links
In die widget zie ik de link naar het gebruikersaccount (vermoedelijk met <a href="https://www.piepcomp.nl/account/">Gebruikersaccount</a> gemaakt.
Indien je die regel verandert in het volgende:
HTML:
<a href="{{ link('account') }}"
                                class="p-navgroup-link p-navgroup-link--iconic p-navgroup-link--user"
                                data-xf-click="menu"
                                data-xf-key="{{ phrase('shortcut.visitor_menu')|for_attr }}"
                                data-menu-pos-ref="< .p-navgroup"
                                aria-expanded="false"
                                aria-haspopup="true">
                                <xf:avatar user="$xf.visitor" size="xxs" href="" />
                                <span class="p-navgroup-linkText">{$xf.visitor.username}</span>
                            </a>
                            <div class="menu menu--structural menu--wide menu--account" data-menu="menu" aria-hidden="true"
                                data-href="{{ link('account/visitor-menu') }}"
                                data-load-target=".js-visitorMenuBody">
                                <div class="menu-content js-visitorMenuBody">
                                    <div class="menu-row">
                                        {{ phrase('loading...') }}
                                    </div>
dan krijg je (indien ingelogd) jouw avatar te zien en krijg je het menu in een overlay zoals je het normaal ook bovenin te zien krijgt.
Tip: Maak even een kopie van de widget zoals het nu is, dan is het zo weer terug te zetten in geval van conflicten in de stijlen.

Abraham54

Admin
Teamlid
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
Windows Firewall
Beste gouwepeer, het is echt niet de bedoeling dat het widget nog groter wordt!
Het is natuurlijk een leuk idee, maar ik verander niks meer aan het Widget!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan