• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Politiek Ongelooflijk, wat een ellendige smeerboel is er van gemaakt!

Senso

Bekend Lid
Lid geworden
9 nov 2020
Reacties
149
Reaction score
61
Punten
28
13.30 uur: mevrouw M. Leijten – Secretaris-generaal ministerie van Financiën 2013-2019

Verschrikkelijk wat een afgang. Geen antwoorden op vragen met ja en nee. Ik weet niet. Ik kan me niet herinneren. Heb ik niet scherp. Ik deed zoveel dingen. Dat verbaasde mij. Weet niets tot weinig van het invorderingsbeleid en de consequenties. Weet u dat nog? Nee en nog eens nee. Ze heeft alles wel besproken! Ja, daar hebben we wat aan!

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.846
Reaction score
4.947
Punten
113
Leeftijd
67
Na met de vingertjes heen en weer te hebben gewezen, begint nu zo langzamerhand het dommertje spelen, om iedereen de hand boven water te houden!

HansGU

Bekend Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Reacties
1.988
Reaction score
266
Punten
83
Leeftijd
76
NEDERLAND, W O R D T - N U - E I N D E L I J K - E E N S - E E N - K E E R - W A K K E R !

(blijft slechts een droom)

Zolang iedere werkende aan het eind van de maand zijn salaris krijgt en nog ... met vakantie kan gaan zal er niets veranderen. Maar o wee wanneer men ineens zonder werk komt te zitten . . .

Senso

Bekend Lid
Lid geworden
9 nov 2020
Reacties
149
Reaction score
61
Punten
28
Vanmorgen mevrouw Van Ark.
We hebben gesprekken gevoerd. We voerden gesprekken. Altijd voerden we gesprekken. We hadden gesprekken. Gesprekken, gesprekken en nog eens gesprekken.
Ik moet de eerste bouwvakker nog tegenkomen die tegen zijn baas zegt als er een huis gebouwd moet worden, laten we eerst eens gesprekken gaan voeren!

En wat zegt de voorzitter bij opening, (natuurlijk heel veel boze e-mails gehad), deze enquête behelst niet de compenstatieregelingen e.d. Dus hij zegt in feite, we lossen hier niets op en doen hetzelfde als in Groningen rekken en pappen en nat houden. Praten, praten en nog eens praten en de mensen die daar zitten worden denk ik ook nog eens dik betaald voor dat praten en de gedupeerden hebben nog steeds vrijwel niets.

HansGU

Bekend Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Reacties
1.988
Reaction score
266
Punten
83
Leeftijd
76
Bij de overheid (en de belasting) werken uitsluitend mevrouw van Ar(ken). Géén politicus die z'n handen aan die beerput wil branden! Hoe groter de beerput is des te sneller wordt het een doofpot...

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.846
Reaction score
4.947
Punten
113
Leeftijd
67
Ik wist er niets van of ik kon het niet veranderen.

HansGU

Bekend Lid
Lid geworden
5 dec 2016
Reacties
1.988
Reaction score
266
Punten
83
Leeftijd
76
Ik wist er niets van of ik kon het niet veranderen.

Geheugenverlies steekt in deze tijd corona naar de kroon !

Bovenaan Onderaan