Onedrive

• Onderwerp starter Onderwerp starter ynna
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 704

ynna

PCS Lid
Lid geworden
18 sep 2017
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
38
Onedrive is gesynchroniseerd met mijn laptop.
Echter de opslagruimte van mijn laptop is nog maar 7 GB en op Onedrive veel meer
Krijg nu steeds de melding om een andere versie van Windows erop te zetten.
Microsoft zegt gebruik een externe schijf maar dat wil ik niet.
Kan ik Onedrive wel van mijn laptop halen nu en is er een snelkoppeling mogelijk naar Onedrive?

Hoe groot is de harddisk in jouw computer.
De website van One Drive kan je toch als favoriet in je browser zetten...

119 GB en OneDrive gebruikt er 113 van
Heb trouwens nog een vraag. Ik heb IE van mijn laptop verwijderd en als ik deze site bezoek en sommige anderen dan opent het toch in IE en niet in Chrome. Weer een fout ergens van mij zeker?

IE is niet te verwijderen uit Windows.

Hoe krijg jij het voor elkaar om datgene dat naar One Drive moet alsnog op jouw harddisk (SSD?) terecht komt?

Configuratiescherm > Standaardprogramma's - Chrome als standaard instellen.

Door dat gedoe van vorige week. OneDrive werkte toen niet en opnieuw gedownload en vervolgens heeft ie alles gesynchroniseerd. Nu eraf gehaald en in de balk als favoriet gezet. Werkt nu weer. Er is nu 50 GB in gebruik van de 119
Chrome is ook standaard ingesteld alleen als ik deze site open via de klik in de mail dat gaat ie over in IE

Via de instellingen van Chrome kan je de browser als standaard browser instellen!
Daarna zal Windows bij het opnieuw opstarten van Chrome met een lijste komen en in dat lijstje dien je Chrome ook aan te wijzen als jouw standaard browser.
Is dat gebeurd, dan moet daarna alles via Chrome gaan.

Nee doet ie niet en is wel ingesteld als standaard browser. Is niet echt erg dus ga ik er maar niet moeilijk over doen.
Bedankt weer voor je hulp!!

Kijk eens hier: Configuratiescherm > Standaardprogramma's

Hij doet het nu wel, bleef steeds maar Edge er voor in de plaats zetten, Geluk Thnx!

Verder nog vragen of is volgens jou nu alles opgelost?

Nee alles is wel opgelost nu! Wat ben je toch een aardige kerel om zo te helpen!!!!

591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
Dank voor het compliment.
Ik wens je een fijne avond en weer veel plezier met jouw computer.
Ik zal dit topic op opgelost zetten.

Dank je jij ook fijn avond en tot de volgende keer!

Terug
Bovenaan Onderaan