• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

PAS OP Onbetrouwbare whatsapp bericht

drive33

Bekend Lid
Lid geworden
20 aug 2018
Reacties
233
Reaction score
15
Punten
18
Leeftijd
60
Weet iemand of er een site of instantie bestaat waar ik een onbetrouwbaar WhatsApp bericht kan melden? Ik heb hem uiteraard niet geopend. Het lukt me niet om er een foto van te plaatsen, omdat het geen goede extensie heeft. En ik kan hem ook niet opslaan als .... met een andere extensie. Maar het is een WhatsApp bericht met een Chinese tekst eronder, compleet met foto en er staat een vreemd telefoonnummer bij: +1 (213) 242-3531

drive33

Bekend Lid
Lid geworden
20 aug 2018
Reacties
233
Reaction score
15
Punten
18
Leeftijd
60
Maar dit is een Belgische meldadres. Is er ook eentje in Nederland?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.920
Reaction score
4.978
Punten
113
Leeftijd